ذوب آهن بلاتکلیف است

پیشکسوت ذوب آهن گفت: در حال حاضر حسن استکی بازیکنان را تمرین می‌دهد. او مربی است که چندین سال در کنار تیم بزرگسالان بوده و ذوب آهن می‌تواند با این مربی لیگ را ادامه دهد. باید دید شرایط به چه شکلی پیش می‌رود، فعلاً ذوب آهن بلاتکلیف است.

حسن حاج رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با حضور نیافتن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در اصفهان، اظهار کرد: ذوب آهن پیگیر ماجرا است تا ببیند رادولوویچ با وجود قراردادی که دارد چرا به اصفهان باز نمی‌گردد. مسئولان باشگاه دنبال بازگرداندن این مربی به اصفهان هستند تا کار خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: دلیل نیامدن این مربی به ایران شیوع ویروس کرونا است و کشور مونته نگرو از نظر ایمنی اجازه خروج رادولوویچ را نمی‌دهد.

پیشکسوت ذوب آهن با بیان اینکه ذوب آهن می‌تواند از این مربی ادعای پرداخت خسارت کند، خاطر نشان کرد: امیدوارم این قضیه مسالمت‌آمیز حل شود. ذوب آهن به بازگشت رادولوویچ امید دارد، اما او تا کنون جواب قطعی از بازگشت خود نداده است. زمانی که بازی‌ها شروع شود این مربی مسئولیت دارد و باید پاسخگو باشد.

حاج رسولی‌ها در رابطه با گزینه جانشین برای رادولوویچ، تصریح کرد: به اعتقاد من باید چند گزینه را انتخاب کنند و روی یک نفر مانور دهند. در حال حاضر حسن استکی بازیکنان را تمرین می‌دهد. او مربی است که چندین سال در کنار تیم بزرگسالان بوده و ذوب آهن می‌تواند با این مربی لیگ را ادامه دهد. باید دید شرایط به چه شکلی پیش می‌رود، فعلاً ذوب آهن بلاتکلیف است.

وی با اشاره به اینکه نتوانستم بازی دوستانه سپاهان و ذوب آهن را ببینم، گفت: معمولاً نتیجه بازی‌های دوستانه برای مربیان اهمیت چندانی ندارد و نمی‌شود گفت تیمی که پیروز شده خوب بوده و تیمی که بازی را واگذار کرده عملکرد ضعیفی داشته است. در این بازی‌ها مربی آمادگی جسمانی و تاکتیک بازیکنان را می‌سنجد.

کد خبر 427836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.