نیروی انتظامی مهمترین نقش را در تأمین امنیت بر عهده دارد

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: امنیت از ارکان اصلی هر کشور است و نیروی انتظامی مهمترین نقش را در تأمین امنیت بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سرهنگ مرتضی هادیان در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی بادرود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: پرچم مطالبه‌گری مردم از مسئولان همواره باید بالا باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: امنیت از ارکان اصلی هر کشور است و نیروی انتظامی مهمترین نقش را در تأمین امنیت بر عهده دارد.

سرهنگ هادیان با بیان اینکه پاسداری و دفاع از کشور یک شغل نیست بلکه عشق است، افزود: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر فعالیت‌های فزاینده به مقتضیات زمان و حوادث غیرمترقبه را انجام داده است و تبدیل تهدید به فرصت و خلاقیت را نشان داد.

وی با بیان اینکه امنیت به فرموده مقام معظم رهبری مقدمه پیشرفت است، گفت: با اهتمام به منویات مقام معظم رهبری همه سعی و تلاش را برای برقراری امنیت با تعامل و همدلی و وفاق و استفاده از توانمندی‌های شهرستان انجام وظیفه خواهیم کرد.

هادیان با بیان اینکه یکی از اهداف و برنامه‌های نیروی انتظامی رسیدن به آرمان پلیس در تراز انقلاب اسلامی است افزود: از مؤلفه‌های رسیدن به این مقصود داشتن همت و تلاش جهادی است.

فرمانده انتظامی نطنز بر لزوم ارتقا رفتار صمیمانه و درست کارکنان ناجا با مردم اشاره کرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و بر ماست که هرچه می‌توانیم برای خدمت به آنها تلاش کنیم.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود نیز در این آئین در سخنان کوتاهی اظهار کرد: اتفاقات اخیر در آمریکا نتیجه انقلاب اسلامی است و بیداری ملت‌ها در آمریکا نیز به برکت این انقلاب اسلامی است.

احمد رضا اصغری بخشدار بادرود نیز در این مراسم، اخلاق مداری و عمل به قانون را از ویژگی بارز یک مدیر دانست و گفت: در موضوع انتظامی، اولویت‌ها باید بر اساس موارد پیشگیرانه باشد.

در پایان مراسم، سروان حمید دهقانی از نیروی‌های بومی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی بادرود معرفی و از زحمات و تلاش‌های سروان حمیدرضا عسگری قدردانی شد.

کد خبر 427747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.