هشدار شهرداری هیدج به شهروندان در خصوص خرید ملک

شهردار هیدج گفت: از شهروندان درخواست می‌شود قبل از خرید ملک از شهرداری استعلام بگیرند.

به گزارش ایمنا، رضا حیدری اظهار کرد: با توجه به این‌که مشاهده می‌شود املاک در بیشتر موارد بدون در نظر گرفتن نوع کاربری و رعایت سرانه‌ها به قطعات کوچک تفکیک و بدون استعلام از شهرداری خرید و فروش می‌شود که این امر علاوه بر هدر رفت سرمایه، مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان ایجاد می‌کند.

وی با بیان این‌که شهروندان هیدجی باید از تفکیک یا خرید و فروش قطعات کمتر از ۱۶۰ مترمربع در قسمت پایین‌تر از رودخانه کبیر و زمین‌هایی با متراژ کمتر از ۱۸۰ مترمربع در قسمت شمالی رودخانه خودداری کنند، ادامه داد: این امر استثنای زمین‌های مسکن مهر و تعاونی کارکنان دولت است.

شهردار هیدج با اشاره به ضرورت پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، تاکید کرد: شهرداری در رابطه با صدور پروانه ساخت برای املاک با شرایط فوق اقدامی نخواهد داشت‌.

حیدری یادآور شد: از شهروندان هیدجی درخواست می‌شود ضمن رعایت موارد مذکور پیش از خرید و معامله املاک با مراجعه به شهرداری از نوع کاربری ملک طبق طرح تفصیلی آگاه و از اینکه آیا حدنصاب تفکیک اجازه صدور پروانه ساختمانی را برای آن ملک می‌دهد یا خیر، مطمئن شوند تا گرفتار افراد فرصت طلب و کلاه‌بردار نشوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 427657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.