نقطه پایان ذوب آهن و کربکندی؛ دیگر به ذوب آهن نمی‌روم

رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن در رابطه با جلسه ای که قرار بوده است با جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برای توافق دو طرفه بگذارد، گفت: درباره اختلافم با باشگاه در گذشته صحبت کرده‌ام و درمورد آن دیگر حرف نمی‌زنم و دیگر به ذوب آهن نمی‌روم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول کربکندی که از چندی پیش شایعه اختلافات مختلف او از جمله مسائل مالی با باشگاه ذوب آهن بر سر زبان‌ها افتاده بود، حالا رسماً اعلام کرده قصد ادامه همکاری با سبزها را ندارد. البته کربکندی دلیل را تنها مشکلات مالی بیان نکرده بود. او از دخالت‌های بالاسری‌ها بر حوزه مدیریت خود گله مند بود و همین موضوع مزید بر علت شده بود تا مو سفید فوتبال اصفهان آهنگ رفتن از جمع ذوبی‌ها را بزند. همچنین کربکندی هفته گذشته در گفت و گو با ایمنا ضمن تأیید اختلافاتش با ذوب آهن، گفته بود که هنوز موفق نشده با محمدی جلسه بگذارد و ممکن است در جلسه روزهای آینده با مدیران ذوب آهن دوباره به توافق برسد.

بیشتر بخوانید:

در مسئولیتم دخالت می‌کنند / حقوق ۱۰ میلیونی ذوب آهن را قبول نکردم!

محمدی صندلی مدیرعاملی را به سلامتی ترجیح می‌دهد؟

خبرنگار ایمنا با کربکندی تماس گرفت تا از چگونگی تغییر در روابط او با باشگاه نسبت به هفته قبل سوال کند، او در واکنش به اینکه آیا جلسه‌ای با جواد محمدی داشته و اختلافات بین آنها به پایان رسیده است یا خیر؟ گفت: در رابطه با اختلافم با باشگاه در گذشته صحبت کرده‌ام و درباره آن دیگر حرف نمی‌زنم و دیگر به ذوب آهن نمی‌روم.

به این ترتیب به نظر، نقطه پایان رسول کربکندی، پیشکسوت محبوب سکوهای فولادشهر با باشگاه مورد علاقه خود فرارسیده و کادر مدیریتی جدید ذوب آهن که همواره به حضور دوباره رسول کربکندی در کنار این تیم به عنوان دستاوردی مهم افتخار می‌کرد، باید به دنبال جایگزینی مناسب برای او در مقام ریاست سازمان فوتبال ذوب آهن باشد.

کد خبر 427628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.