در مسئولیتم دخالت می‌کنند/ حقوق ۱۰ میلیونی ذوب آهن را قبول نکردم!

رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن گفت: برای من ۱۰ میلیون در نظر گرفتند ولی بحث ۳۰ میلیون نبود. برای اینکه قرار باشد رئیس سازمان فوتبال و مدیر فنی تیم باشم، همراه تیم همه‌ سفرها را بروم و سر تمرین‌ها حضور یابم، حاضر نشدم با این مبلغ بروم. اما آقایان یک کلام روی ۱۰ میلیون تاکید داشتند من هم قبول نکردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن روزهای آشفته‌ای را در ساختار مدیریتی می‌گذراند. سرمربی سبزها هنوز به اصفهان برنگشته و همین امر به زمزمه‌های بازنگشتن او در رسانه‌ها قوت بخشیده است. از طرف دیگر رسول کربکندی که از ابتدای فصل جاری بار دیگر به ذوب آهن آمد و این بار در قامت رئیس سازمان فوتبال باشگاه به فعالیت پرداخت در آستانه قطع همکاری با گاندوها قرار دارد.

شایعاتی نیز در این خصوص چند روزی است که به رسانه‌ها کشیده شده و ادعا شد کربکندی به دلیل اختلاف مالی قید تصدی بر صندلی ریاست سازمان فوتبال تیم محبوبش را زده است. بعضی صحبت‌های غیر رسمی از درون باشگاه اصفهانی نشان از این دارند که این سرمربی باسابقه، پیشنهاد حقوق ۱۰ میلیونی در ماه از سوی باشگاه را پذیرا نبود و خواستار مبلغی بیشتر شد که به گفته برخی رسانه‌ها چیزی حدود ۳۰ میلیون تومان را از مسئولان ذوب آهن طلب کرده که این خواسته وی از سوی مدیران این باشگاه اصفهانی رد شده‌ است.

در همین خصوص رسول کربکندی، رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن در گفت و گو با ایمنا ضمن تأیید اختلافش با مدیران ذوب آهن، اظهار کرد: بله، همین طور است. جواد محمدی مدیرعامل باشگاه مشکل سنگ کلیه دارد و مدتی درگیر آن شده است، هنوز به طور رسمی خیلی با هم صحبت نکرده‌ایم. به چند دلیل تصمیم گرفته‌ام که دیگر به باشگاه نروم. اما ممکن است چند روز دیگر با آقای محمدی جلسه بگذاریم و به توافق برسیم. از ابتدای ماه جاری به باشگاه نرفته‌ام. به خاطر اینکه محمدی هم درگیر بیماری است و هنوز با هم صحبت نکرده‌ایم.

رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن در واکنش به شایعات اختلاف مالی‌اش با باشگاه، خاطرنشان کرد: یکی از موارد اختلاف من با باشگاه مالی است، اما همه آن نیست. به هر حال وقتی آدم به جایی می‌رود و در جایگاهی قرار می‌گیرد باید بداند برای چه او را می‌خواهند. اگر تخصص فوتبال می‌خواهند با آن رقمی که اعلام کردند حاضر نشدم بروم.

وی افزود: ولی مشکل ما تنها این نیست و جایگاه مدیر سازمان فوتبال که مرا در آن قرارداده اند حفظ نشده و در مسئولیتم دخالت کردند و به همین دلیل این تصمیم را گرفتم.

کربکندی در پاسخ به این سوال که آیا حقوق پیشنهادی مسئولان ذوب آهن به او ۱۰ میلیون بوده و به گفته برخی رسانه‌ها تقاضای ۳۰ میلیون تومان در هر ماه را کرده است، تصریح کرد: برای من ۱۰ میلیون در نظر گرفتند ولی بحث ۳۰ میلیون نبود. برای اینکه قرار باشد رئیس سازمان فوتبال و مدیر فنی تیم باشم، همراه تیم همه سفرها را بروم و سر تمرین‌ها حضور یابم، حاضر نشدم با این مبلغ بروم. اما ۳۰ میلیون رقمی نبوده که مورد بحث ما شده‌ باشد. آقایان یک کلام روی ۱۰ میلیون تاکید داشتند من هم قبول نکردم.

کد خبر 426257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.