اگر شرایط اصفهان سفید اعلام شود، رادولوویچ می‌آید

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنان سرحال هستند و تمرینات خوبی انجام داده‌اند اما برای مسابقه به نظر من ۶۰ درصد آمادگی دارند.

حسن استکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی دوستانه ذوب آهن برابر سپاهان، اظهار کرد: پس از گذشت چهار ماه از تعطیلی مسابقات به دلیل بیماری کرونا، بازی کردیم که نشان داد بازیکنان ۶۰ تا ۷۰ درصد آمادگی دارند و هنوز شرایط شرکت در مسابقه را پیدا نکرده اند.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و از آنجایی که بازی‌های رسمی حساسیت دارد، بازی‌های دوستانه قوی‌تر است و زد و خورد بیشتری نیز دارد.

مربی تیم ذوب آهن در ارتباط با شرایط کلی بازیکنان افزود: بازیکنان سرحال هستند و تمرینات خوبی انجام داده‌اند، اما برای مسابقه به نظر من ۶۰ درصد آمادگی دارند.

استکی در رابطه با تعویق یک هفته‌ای برای شروع لیگ، گفت: به دنبال تعویق لیگ شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و همه می‌دانستند تیم‌ها در کمتر از ۴۰ تا ۵۰ روز نمی‌توانند به آمادگی دست پیدا کنند. اول فصل هم که بازی‌ها شروع می‌شود، پس از چند بازی اول تیم‌ها به هماهنگی خواهند رسید.

وی در ارتباط با حاضر نشدن میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم ذوب آهن در ایران و سرنوشت تمرینات ذوب آهن، افزود: در صحبتی که با او داشتم، اگر وضعیت اصفهان برای بیماری کرونا سفید اعلام شود، آقای رادولوویچ می‌آید. کشور ایشان شرایط خاصی دارد و برای خروج به ایشان اجازه نمی‌دهند.

استکی ادامه داد: باشگاه هنوز در خصوصتعیین وضعیت نیامدن ایشان تصمیمی نگرفته است. به من وظیفه فنی داده‌اند و به شخصه وظیفه خود را انجام می‌دهم.

کد خبر 427625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.