ویلموتس مدرس دوره فشرده نجابت

چهارصد و هفتاد و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"نمی‌توانم به ایران بازگردم، امیدوارم یک راه حل دوستانه پیدا کنیم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به موضع جدید رادولوویچ، سرمربی ذوب آهن دارد. سرمربی ذوب آهن گفته: به دلیل همه گیر شدن بیماری کرونا در دنیا و خطر ابتلای آن، قصد بازگشت به ایران را ندارم. امیدوارم من و باشگاه ذوب آهن بتوانیم در این شرایط بهترین راه دوستانه و مسالمت آمیز را برای حل مشکل پیدا کنیم.

"ویلموتس مدرس دوره فشرده نجابت" تیتر دیگری از این رسانه است و به نقد قرارداد عجیب ویلموتس پرداخته است. با توجه به رقم این قرارداد و حضور ۶۶ روزه ویلموتس به همراه تیم ملی، او به ازای هر روز چیزی حدود ۸۹ هزار یورو خرج روی دست فدراسیون گذاشته که با یوروی ۱۹ هزار تومانی این روزها، معادل چیزی حدود یک میلیارد و ۶۹۱ میلیون تومان می‌شود. اگر این مبلغ را به اضافه ۴۸۰ میلیون تومان بکنیم به عدد دو میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان می‌رسیم؛ این یعنی دریافتی روزانه مرد نجیب بلژیکی در ۶۶ روز همراهی تیم ملی بالای دو میلیارد تومان بوده است.

"پس همیشه دروازه‌بان تیم‌های ضعیف باقی بمان" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های خنده دار علیرضا حقیقی دارد. حقیقی دلایل حضور خود در تیم نساجی را به چالش کشیدن خود بیان کرده و گفته: عاشق بازی در تیم‌هایی مثل نساجی هستم، چون که توپ زیاد روی دروازه می‌آید و گلر به چالش کشیده می‌شود.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 427608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.