روزنامه های ورزشی ۱۹ خرداد ماه؛ استرا برای قرارداد و آپشن‌ها ۱٫۸ ملیون یورو خواسته است

بعد از رفتن استراماچونی و کالدرون از استقلال و پرسپولیس سرمربی کهنه کار ذوب آهن نیز از بازنگشتش به ایران خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۹ خردادماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "از ۶ سفارت به من مربی تیم ملی پیشنهاد شد" به اظهارات علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی اخیر انتخاب ویلموتس پرداخت، کسی که مدعی است از شش سفارت پیشنهاد مربی تیم ملی داشته است و پیشنهاد شدن ویلموتس موضوع عجیبی نیست.

"گل" با عنوان"چه فرقی با بقیه جامعه داریم که می‌گویند فوتبال تعطیل شود" به اعتراض کمال کامیابی نیا نسبت به مدعیان لغو لیگ برتر پرداخت، کسی که امیدواری زیادی به تکرار قهرمانی‌های متوالی با پرسپولیس دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استرا برای قرارداد و آپشن‌ها ۱٫۸ ملیون یورو خواسته است" به درخواست مالی عجیب استراما در ایران پرداخت، مبلغی که حتی از قرارداد کی‌روش در ایران نیز کمتر است و شاید دلیل اصلی رفتن او نیز همین مبلغ بالا بوده باشد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "نه باشگاه راضی می‌شود نه بیرانوند" به کار سخت یحیی برای تعویق سفر شماره یک پرسپولیس پرداخت، کسی که در نیمه‌های فصل قرارداد خود را آنتورپ بلژیک را امضا کرد تا حالا در نیمه‌های فصل مجبور به ترک سرخپوشان شود.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"راز صبح شنبه" از توافق پنهانی مدیرعامل سابق پرسپولیس با برانکو برای بازگشت او به این تیم بعد از باخت در مشهد پرده برداشت، این در حالی است که برانکو در این باره پاسخی به سوالات نداده است و تاکید دارد مدیران سرخ باید پاسخگوی این سوال باشند.

"صدای سپاهان" با عنوان "حضور الغسانی در اصفهان کامینگ سون" به حل احتمالی مشکل مهاجم عمانی سپاهان برای بازگشت به ایران پرداخت، مهاجمی که با گذر زمان می‌تواند خود را بیش از پیش به کادرفنی سپاهان اثبات کند.

"سبز سبزم" با عنوان "بازگشت به ایران غیرممکن است" به آخرین اظهار نظر رادولویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پرداخت، سرمربی موفقی که قرار بود تحولی بزرگ را در نیمه سبز اصفهان ایجاد کند ولی انگار فقط چند هفته میهمان گاندوها بود.

کد خبر 427601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.