طعمِ متفاوت حسین تحویلیان از اصفهان

چهارماه از برگزاری آخرین نمایشگاه در عمارت هنرمند می‌گذرد. حال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عمارت هنرمند آب و جارو شده و "طعم اصفهانِ" استاد حسین تحویلیان به عنوان اولین نمایشگاه بعد از کرونا بر دیوار عمارت هنرمند نقش بسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین تحویلیان با پیشینه‌ای درخشان چون برگزاری ۱۰ نمایشگاه انفرادی و بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در شهرهای ایران و کشورهای مختلف از جمله امارات، بحرین، کره جنوبی و روسیه، یکی از برجسته‌ترین اساتید نقاشی در اصفهان است. روز گذشته _۱۹ خردادماه_ ۳۵ اثر از این هنرمند در نمایشگاه "طعم اصفهان" در عمارت هنرمند به نمایش درآمد. این آثار با تکنیک آبرنگ، رنگ روغن و ترکیب مواد خلق شده‌اند.

حسین تحویلیان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگار ایمنا گفت: "طعم اصفهان" حاصل چندین سال تلاش است و البته پنجاه درصد آن از آغاز دوران قرنطینه خلق شده‌اند. اکثر این آثار به فضاهای شهری و غیر شهری اصفهان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه کسی که اصفهان را دیده باشد این فضا را به خوبی درک می‌کند، اظهار کرد: برای هنرمند همواره بیان دغدغه اهمیت دارد، اما من خود را مدیون سرزمینم می‌دانم و طبیعتاً با خلق آثار این دِین را ادا کردم.

این هنرمند اصفهانی خاطر نشان کرد: این آثار تنها در عمارت هنرمند به نمایش درآمده و همزمان تصاویر آثار در سایت "اصفهان آرتیست" قرار گرفته تا علاقه مندان بتوانند آن‌ها را انتخاب و خریداری کنند.

اصالت شهری در آثار تحویلیان دیده می‌شود

در ادامه احمدرضا ناصر حکمت شاعر و نویسنده در رابطه با نمایشگاه "طعم اصفهان" به خبرنگار ایمنا گفت: آثار استاد تحویلیان مدرن است و اصالت شهر درون آثار دیده می‌شود و نمایشگاه موفقی خواهد بود.

وی افزود: کرونا یک واقعیت اجتناب ناپذیر است و امکان دارد برای سال‌ها با مسائل آن درگیر باشیم. از این رو برپایی نمایشگاه‌های هنری می‌تواند یک حمایت روحی برای جامعه باشد. در این نمایشگاه‌ها مردم می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی حضور داشته باشند و این فعالیت‌های هنری در این دوران تأثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 427574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.