هیئت فعلی ژیمناستیک انتقادپذیر نیست/ مثل ۲۰ سال قبل هم نیستیم!

یک پیشکسوت ژیمناستیک گفت: در هیئت ژیمناستیک تنها یک نفر فعال است، در انتخابات، فردی که از جنس ژیمناستیک نیست را به عنوان رئیس هیئت انتخاب می‌کنند، اما در پشت صحنه همان یک نفر همه فعالیت‌ها را زیر نظر دارد.

احمدرضا سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با نامه‌ای که پیشکسوتان و مربیان ژیمناستیک در رابطه با وضعیت هیئت ژیمناستیک استان اصفهان امضا کردند، اظهار کرد: یک نامه نوشته و توسط افراد ژیمناستیک امضا شد، این نامه به تمام مشکلات هیئت ژیمناستیک اصفهان اشاره دارد. مدت طولانی است که ناظر هستیم، اما الان وضعیت ژیمناستیک اصفهان به شکلی است که باید یک اقدام جدی انجام دهیم.

وی مدعی شد: در شبکه‌های مجازی از جانب منتقدین صحبت‌هایی بود که از طرف هیئت سرکوب می‌شدند. ما سعی کردیم با احترام و ادب مسائل را پیگیری کنیم. به عنوان پیشکسوت به صورت دلسوزانه و طبق تجربه گفتیم مسائل و مشکلاتی که وجود دارد داخل خود هیئت رسیدگی شود که اگر حل نشد از مراجع بالاتر ورود می‌کنیم.

این پیشکسوت ژیمناستیک با بیان اینکه هیئت فعلی ژیمناستیک انتقاد و مسئولیت پذیر نیست، خاطر نشان کرد: در هیئت ژیمناستیک تنها یک نفر فعال است، در انتخابات فردی که از جنس ژیمناستیک نیست را به عنوان رئیس هیئت انتخاب می‌کنند، اما در پشت صحنه همان یک نفر همه فعالیت‌ها را زیر نظر دارد.

سلیمانی افزود: رئیس هیئت در دور اول گفت چهار سالن تخصصی ژیمناستیک در اصفهان راه اندازی می‌کنیم. بعد از چهار سال در دوره دوم که برای انتخابات آمد صحبت از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان یکی از صنایع برای تجهیز سالن آموزش و پرورش انجام داد که عملی نشد. متوجه شدیم در مدیریت محمد طباطبایی بازهم همین حرف را زده است. در حال حاضر پنج سال است که روی این موارد مانور می‌دهند، اما هیچ کاری نکردند.

بیشتر بخوانید:

عده‌ای همیشه به دنبال تخریب و فرافکنی هستند / آبروی ژیمناستیک در میان است

وی در خصوص صحبت‌هایی که رئیس هیئت ژیمناستیک با آموزش و پرورش انجام داده، تصریح کرد: طی صحبت‌هایی که شد، قرار بر این بود که یکی از صنایع ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را بدهد تا سالن آموزش پرورش تجهیز شود، اما زمان تجهیز که رسید مسئولان هیئت ژیمناستیک گفتند پول تجهیز را می‌دهیم به جای آن ۱۰ سال سالن را به ما بدهید که آموزش پرورش هم قبول نکرد و با کمک خیر سالن را تجهیز کرد.

پیشکسوت ژیمناستیک با اشاره به اینکه باید تغییراتی در هیئت ژیمناستیک اصفهان داده شود، گفت: در دوره‌های قبل هم پیشکسوتان نامه‌ای زدند که به ثبت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و فدراسیون ژیمناستیک رسید، اما هیچکدام جوابگو نبودند. چندین سال است که ژیمناستیک اصفهان پیشرفتی نداشته و بخواهیم با بیست سال قبل وضعیت آن را مقایسه کنیم حتی در آن سطح هم دیگر نیستیم که باید تغییراتی در هیئت رخ دهد.

سلیمانی اضافه کرد: از جناب رئیس هیئت ژیمناستیک به فدراسیون گفته شده که در اصفهان همه اهالی ژیمناستیک با ما هستند. این کار را در دوره قبل هم انجام دادند که به ما گفتند مراسمی برای تجلیل از بزرگان ژیمناستیک داریم، اما من از طریق فدراسیون متوجه شدم قصد آنها از دعوت ما چه بود که من هم مجبور شدم برگه‌ای که دادند را امضا کنم، اما سریع با فدراسیون تماس گرفتم و گفتم این افراد برای ماندن دارند تلاش می‌کنند چون هیچکس آنها را نمی‌خواهد و امضای خود را پس گرفتم.

کد خبر 427502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.