شهردار تهران جزئیات توافقنامه با ارتش را ارائه دهد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از شهردار خواست جزئیات توافقنامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان ۰۶ را تشریح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد حق‌شناس امروز (یکشنبه) در دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در دو هفته گذشته در خصوص چگونگی انعقاد توافقنامه شهرداری تهران با ارتش در خصوص پادگان جواد الائمه مشهور به ٠٦ در محدوده منطقه چهار تهران و محدود به خیابان‌های پاسداران و بزرگراه شهید صیاد شیرازی با نگرانی و پرسش‌های فراوانی روبرو شده‌ام که در برخی از آنها اعتراض‌های جدی نیز وجود دارد.

وی افزود: شهردار تهران باید در اولین فرصت مشروح کامل توافق شهرداری تهران با ارتش در خصوص پادگان ٠٦ در دوره سوم شورای شهر و متن کامل توافقنامه جدید را همراه با تفاوت‌های دو قرارداد و مستندات قانونی که منجر به این توافق شده در اختیار اینجانب قرار دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم ارائه اسناد توافق‌های مشابه انجام یافته در خصوص پادگان‌های نظامی در دوره‌های مدیریت شهری پیشین مانند قلعه مرغی، جی و ولایت، تصریح کرد: بدیهی است بعد از دریافت این اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن با کارشناسان، صاحب نظران و افکار عمومی اقدامات قانونی لازم را در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان پی خواهم گرفت.

کد خبر 427435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.