جلوگیری از بیش از ۳ هزار تخلف شهری در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از سه هزار تخلف شهری شناسایی و جلوگیری شده که بخش مهمی از این تخلف‌ها توسط شهروندان گزارش شده است.

رضا خوشبخت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان از طریق سامانه شبانه روزی ۱۳۷ می‌توانند با این مدیریت ارتباط بگیرند و هرگونه تخلف شهری را به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق شهری، فعالیت انبارهای ضایعاتی متخلف در محلات، دستفروشی‌های بدون مجوز و سد معبر خودروهای میوه فروش از تخلف‌های شهری محسوب می‌شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس هدف از اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه تخلف‌های شهری را حفظ حقوق اصناف و بازاریان و همچنین سلامت شهر و شهروندان عنوان کرد.

وی یادآور شد: گشت‌های رفع تخلف این مدیریت به صورت مستمر در مناطق سه گانه شهری تردد می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از آن جلوگیری می‌کنند.

خوشبخت گفت: مناطق سه گانه شهرداری بندرعباس آماده همکاری و حمایت از شهروندان در حوزه ساخت و ساز قانونی و کسب درآمد شهروندان هستند و تنها با فعالیت غیرقانونی سودجویان برخورد می‌شود.

کد خبر 427387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.