محمدی  صندلی مدیرعاملی را به سلامتی ترجیح می دهد؟

جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیماری سنگ کلیه دست و پنجه نرم می کند و همین مسئله باعث شده است تا مدیران کارخانه ذوب آهن در باره شرایط او اخطار بدهند تا هرچه سریع تر وضعیت خود را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد محمدی تابستان گذشته جانشین سعید آذری شد و سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. عملکرد نامطلوب شاگردان منصوریان در تیم فوتبال ذوب آهن از ابتدای فصل از یک طرف و خریدهایی که خوب از آب در نیامده بودند از سوی دیگر، محمدی را در همان بدو ورود در تنگنا قرار داد. این در حالی بود که ذوبی‌ها با وجود بودجه‌ای به مراتب پایین‌تر با انبوهی از بدهی‌ها نیز مواجه بودند. در این شرایط جواد محمدی از نیش و کنایه‌های همیشگی آذری، مدیرعامل سابق ذوب آهن و کنونی فولاد در امان نماند و رسانه محفلی برای زد و خورد این دو مدیرعامل بود.

محمدی اما بیکار ننشست و ابتدای کار عذر چند بازیکن فوتبال ذوب آهن را خواست و آن‌ها را از لیست تیم کنار گذاشت. او سپس و در نیم فصل رادولوویچ مربی اهل مونته نگرو را جانشین منصوریان در نیمکت ذوب آهن کرد و دو خرید خارجی را پیش از آغاز نیم فصل به جمع گاندوها آورد. اما با وجود تمامی این اقدامات فضا برای محمدی به قدری سخت شده بود که قصد داشت در جلسه معارفه رادولوویچ از مدیرعاملی کناره‌گیری کند، اما استعفای او توسط یزدی زاده، مدیرعامل کارخانه ذوب آهن پذیرفته نشد تا به کارش در ذوب آهن ادامه دهد.

رادولوویچ نتایج بهتری کسب کرد و رفته رفته ذوب آهن از منطقه سقوط فاصله گرفت. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا سر و کله بیماری کووید -۱۹ پیدا شد و همین امر، محمدی را با کابوسی جدید مواجه کرد. رادولوویچ که با شروع کرونا اصفهان را ترک کرده بود، حالا با وجود اعلام آغاز دوباره لیگ به بهانه نبود پرواز تاکنون اقدامی برای بازگشت به ایران نکرده و به نظر می‌رسد قصد بازگشت به ذوب آهن را ندارد و به احتمال زیاد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند.

البته طبق شنیده‌ها باشگاه ذوب آهن در سال جدید و با توجه به بودجه تعیین شده از سوی کارخانه ذوب آهن قصد دارد در سال جدید تعدادی از رشته‌های ورزشی خود را منحل کند! شاید این اتفاق زبانه‌هایی از آتش بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی است که جواد محمدی در بدو ورودش به باشگاه ذوب آهن اعلام کرد و زبانه‌های این آتش دامن برخی از رشته‌های باشگاه ذوب آهن را گرفته است.

حالا منبعی آگاه در باشگاه ذوب آهن به خبرنگار ایمنا گفته که جواد محمدی با شیوع ویروس کرونا، به دلیل ابتلا به بیماری سنگ کلیه و خطر ابتلا به بیماری کووید -۱۹ به ندرت در محل باشگاه حاضر شده است. ادعایی که صحبت‌های چند روز قبل رسول کربکندی مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن بر آن مهر تأیید می‌زند. کربکندی به ایمنا گفته بود "محمدی مدتی است به خاطر بیماری سنگ کلیه به باشگاه نیامده و نتوانستم با او جلسه‌ای بگذارم." شنیده‌ها حاکی است که مدیران کارخانه ذوب آهن به دلیل حضور کم محمدی در محل باشگاه به او اخطار داده و خواسته‌اند تا تکلیف خود را مشخص کند و باشگاه را از بلاتکلیفی دربیاورد.

البته محمدی چند روز قبل در محل تمرین ذوب آهن حاضر شد تا خودی نشان داده باشد و حضور فیزیکی‌اش در محل باشگاه را به مدیران کارخانه ذوب آهن اعلام کند. حالا باید دید مدیرعامل جوان ذوب آهن حفظ سلامتی را بر صندلی مدیرعاملی ترجیح خواهد داد یا خیر؟

کد خبر 427240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.