افتتاح ۲ ایستگاه آتش نشانی جدید در کرج

شهردار کرج از افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر کمالی زاده امروز (شنبه) در مراسم رونمایی از خودروهای جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بیان اینکه این سازمان بستری ایمن برای شهر فراهم می‌کند، اظهار کرد: در هشت سال اخیر شاهد ورود نخستین بخش از دستگاه‌ها و ماشین آلات به ناوگان آتش نشانی شهرداری کرج هستیم؛ در سال ۹۵ نیز قراردادی در این راستا منعقد شد که به دلیل مشکلات ارزی محقق نشد.

وی با بیان اینکه با خرید ادوات و ماشین آلات جدید آتش نشانی به استانداردهای ایمنی نزدیک می‌شویم، افزود: باید گفت که در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی همچنان نیاز به کمک‌ها و اعتبارات استانی داریم.

شهردار کرج از افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی جدید در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

وی با بیان اینکه شهرداری کلانشهر کرج در حوزه‌هایی از جمله پسماند، آتش نشانی یا اتوبوسرانی به کل استان خدمات رسانی می‌کند، اظهار امیدواری کرد: از سوی مسئولان استان برای خرید تجهیزات بیشتر و رفع مشکلات مربوط به این حوزه‌ها حمایت‌های لازم بشود  تا شهری آرام، پایدار و با تاب آوری بیشتر برای شهروندان به ارمغان آوریم.

کمالی زاده با بیان اینکه در زمان شورای چهارم شهر کرج حدود دو تا سه هزار نیرو برای فعالیت در حوزه‌های مختلف جذب شهرداری کرج شده است، افزود: در بخش‌هایی از جمله آتش نشانی با کمبود نیروی متخصص مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بخش سوم اتوبوس‌های نو نیز تا ۱۵ روز دیگر وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج می‌شود، تصریح کرد: دو پروژه مهم و استراتژیک بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج با پیشرفت خوبی در حال انجام است که تا پایان سال جاری این پروژه‌ها تکمیل می‌شوند.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش پروژه‌هایی است که امسال توسط شهرداری کرج به سرانجام می‌رسد و افتتاح می‌شود و نقطه عطفی در راستای توسعه کرج و به تبع استان البرز است.

کد خبر 427223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.