برگزاری احتمالی فینال لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال

رئیس جمهور پرتغال در آخرین صحبت‌های خود ادعا کرده است که ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از جمله فینال این مسابقات ممکن است در کشور پرتغال برگزار شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، با شیوع ویروس کرونا شرایط برای برگزاری ادامه رقابت‌های فوتبال در اروپا بسیار دشوار شده است. مسئولین فوتبالی در اروپا در تلاشند تا بتوانند مکان مناسب و کم خطری را برای برگزاری ادامه رقابت‌ها پیدا کنند.

رئیس جمهور پرتغال به تازگی در آخرین صحبت‌های خود از برگزاری مرحله‌های باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا از جمله دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات صحبت کرده است. دور از انتظار نیست که در صورت درست بودن این ادعا، مرحله نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز در کشور پرتغال برگزار شود.

"مارسلو ربلو د سوزا" در این رابطه گفته است: فکر می‌کنم می‌توانیم خبرهای خوبی برای فوتبال بین المللی در ماه آگوست داشته باشیم. هرچند رقابت‌های فوتبال داخلی پرتغال نیز قرار است برگزار شوند، اما هیچ عجله‌ای برای حضور هواداران در استادیوم‌ها نداریم.

پیش از همه گیری کرونا ویروس قرار بود فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آتاتورک استانبول ترکیه برگزار شود، اما با توجه به شرایط کنونی می‌توان تصور کرد که برگزاری این مسابقات در ترکیه دور از انتظار است و کشور پرتغال یکی از گزینه‌ها برای تداوم مسابقات باشگاهی اروپاست.

کد خبر 427212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.