تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: زمان یک ماهه می‌تواند برای آمادگی بازیکنان و تیم‌ها کافی باشد و ما هم قصد نداریم بازیکنان را با بدنسازی سنگین وارد مسابقات کنیم.

فاطمه شریف در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری مسابقات پلی آف در تاریخ مقرر، اظهار کرد: ما تابع دستورات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم. چهار روز زودتر به رفسنجان رفتیم تا بازی را برگزار کنیم، سازمان لیگ بنا بر دستور وزارت بهداشت اجازه برگزاری نداد و ما با وجود ضرر مالی زیادی که کردیم برگشتیم.

وی همچنین ادامه داد: اگر اکنون فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند بازی‌ها را برگزار کنند و مشکلی برای سلامت بازیکنان و کادر تیم‌ها پیش نمی‌آید، ما تابع دستورات هستیم و خود را آماده می‌کنیم تا در ادامه بازی‌ها پرقدرت شرکت کنیم.

شریف در ارتباط با انجام تست‌های pcr برای بازیکنان تیمش، افزود: از طرف هیئت فوتبال با هیئت پزشکی ورزشی استان هماهنگی‌هایی انجام داده‌ایم. به محض اینکه خواستیم تمرینات را شروع کنیم، ناظری برای تست‌های کرونا بیاید و گفته شده است پس از آن در همه جلسات تمرین ناظر هیئت پزشکی ورزشی حضور داشته باشد که پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان در پاسخ به این سوال که آیا زمان سه هفته‌ای برای به اوج رساندن تیم‌ها و بازیکنان کافی است؟ ادامه داد: اگر نگاهی به لیگ برتر فوتسال بانوان بیندازیم، در اکثر تیم‌ها زمانی که برای پیش فصل، تمرینات خود را شروع می‌کنی حدود یک ماه تمرین می‌کنند و تیمی را نداریم که دو ماه قبل از فصل، تمرینات را با یک بدنسازی عالی آغاز کند. در ورزش‌های بانوان دوره پیش فصل ما همان حدود یک ماه است.

وی همچنین افزود: اکنون هم می‌تواند زمان یک ماهه برای آمادگی بازیکنان کافی باشد و ماهم نمی‌خواهیم بازیکنان را با یک بدنسازی سنگین وارد مسابقات کنیم.

شریف در رابطه با کیفیت کلی لیگ برتر فوتسال بانوان، ادامه داد: لیگ ما از سال گذشته یک نقطه عطفی داشت و قانونی تصویب شد که هر تیم می‌تواند چهار بازیکن ملی‌پوش داشته باشد. این قانون باعث شد بازیکنان پخش شوند و به دنبال آن کیفیت لیگ بالا رفت و فکر می‌کنم لیگ ما به اسم لیگ برتر فوتسال بانوان نزدیک می‌شود.

وی در ارتباط با تیمداری هیئت فوتبال خراسان برای فصل آینده، افزود: مسئولین هیئت فوتبال به ما قول داده‌اند که تیمداری کنند و تیمی متناسب با نام خراسان و شهر مقدس مشهد تشکیل دهند اما برای مشخص شدن بازیکنان و مسائل دیگر منتظر هستیم که خروجی و بازدهی فصل گذشته مشخص شود تا طبق آن برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 426874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.