اعتبارنامه دلخوش و محمد صالحی در شعبه ۱۰ تایید شد

سخنگوی شعبه ۱۰ مجلس شورای اسلامی از تایید اعتبارنامه نمایندگان صومعه سرا و فریدن پس از بررسی در شعبه ۱۰ خبر داد.

به گزارش ایمنا، کمال علی پور خنکداری گفت: روز گذشته شعبه ۱۰ برای بررسی اعتراضات به اعتبارنامه محمد کاظم دلخوش جلسه برگزار کرد و سه نفر را به عنوان نماینده شعبه انتخاب کرد که علاوه بر استعلام، پرس و جوی بیشتری در این باره انجام دهند تا تصمیم درست‌تری در این مورد گرفته شود.

وی افزود: در این راستا از سازمان آب منطقه‌ای، محیط زیست استان و جهاد کشاورزی استعلام گرفته شد که بنا بر هر سه استعلام، زمین مورد بحث در طرح هادی روستا است و سه هزار متر سندی که برای همسر آقای دلخوش سند خورده درست است. امروز گزارش آن دریافت و بر اساس آن رأی‌گیری شد در نتیجه اعتبارنامه آقای دلخوش تأیید شد.

به گفته سخنگوی شعبه دهم مجلس قرار بود اعتبار نامه آقای دلخوش امروز خوانده شود اما به دلیل کمی وقت به روز یکشنبه موکول شد.

علی‌پور درباره اعتبار نامه حسین محمد صالحی نماینده منتخب فریدن در مجلس نیز گفت: شعبه درباره اعتبار نامه آقای صالحی از شورای نگهبان استعلام کرد و شورای نگهبان اعلام کرد که احکامی که برای نماینده منتخب فریدن صادر شده را بررسی کرده است و موضوعات جدیدی که خانم الهیان گفتند بررسی نشده است؛ خانم الهیان و آقای صالحی به شعبه آمده و گزارش کامل دادند و بعضی از همکاران بررسی‌هایی کردند در نهایت رأی‌گیری شد و اعتبار نامه محمدصالحی نیز تأیید شد.

در جلسه روز یکشنبه اعتبارنامه نمایندگان از سوی شعب پانزده‌گانه قرائت شد؛ اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران هم برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 426858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.