نسخه‌های هنرمندان معاصر

گالری اکنون با همکاری گالری آریا و آرته باکس تاریخ شفاهی فرهنگ و هنر معاصر ایران را با "نسخه‌ها " به نمایش درآوردند.

‌مریم رحیمی، مدیر داخلی گالری آریا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه" نسخه‌ها" تاریخ شفاهی فرهنگ و هنر معاصر ایران از ۲۲ هنرمند نقاش است که با اهدای ۲۲ تصویر از زیباترین آثار خود جهت چاپ سیلک اسکرین در تعدادی محدود، از این پروژه ملی حمایت کردند.

وی افزود: عوائد حاصل از فروش این آثار خرج آرته می‌شود تا این گالری به فعالیت خود ادامه دهد. این آثار توسط بابک کرمچی چاپ و تعداد محدودی از این آثار در گالری آریا به نمایش درآمد و اکنون در اصفهان در گالری اکنون به نمایش درآمده است.

مدیر داخلی گاری آریا ادامه داد: گالری آریا هنرمندان شناخته شده و معاصر را انتخاب کرده تا به مجموعه شخصی آرته باکس کمک کنند همچنین در قالب چاپ هنری چاپ شد تا قیمت کمتری داشته باشد و مخاطبان بیشتری بتوانند آن را بخرند.

رحیمی تصریح کرد: این پروژه از شهریور ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز و تا امروز تجربه ۶۵۰ نشست و گفت‌وگوی تصویری با ۲۵۰ چهره افتخار آفرین هنرهای تجسمی، موسیقی، سینما، تئاتر، ادبیات و علوم انسانی سرزمین‌مان را دارد. همچنین هدف این پروژه، ثبت حیاتی جاودان و سندی پویا از نقش و سهم هنرمندان ایران در غنی سازی فرهنگ و هنر جهان است.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه نسخه‌ها تا ۲۰ خرداد در گالری اکنون، واقع در خیابان خاقانی کوچه افشین ۱۴ بن بست حریر شماره ۹، برپا است.

کد خبر 426805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.