کشاورز: رایزنی کنند ایران دو نماینده در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا داشته باشد
ن

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: شرایط دو تیم برای میزبانی و وضعیت کشور با یکدیگر برابر است، اما سه هفته برای رسیدن به شرایط آرمانی کفایت نمی‌کند.

محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تاریخ اعلام شده برای فینال لیگ برتر و زمان اندکی که تیم‌ها برای آماده سازی دارند، اظهار کرد: به نظر من این مدت زمان کافی نیست و بازیکنان و تیم‌ها نمی‌توانند در شرایط آرمانی قرار بگیرند. این تصمیم گرفته شده و فینال لیگ برتر فوتسال باید برگزار شود.

وی در ارتباط با وجود شرایط یکسان برای هر دو تیم، افزود: شرایط دو تیم برای میزبانی و وضعیت کشور با یکدیگر برابر است، اما سه هفته برای رسیدن به شرایط آرمانی کفایت نمی‌کند.

کشاورز در رابطه با انجام دیدار سوم فینال در شهر کرمان، ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم این بازی را به خاطر احترام به شهید سردار سلیمانی در کرمان برگزار خواهند کرد. به نظرم وقتی فینال بدون تماشاگر است، تفاوتی ندارد که در چه شهری برگزار شود.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص برنامه ریزی لیگ برتر فوتسال با پلی آف برای فصل آینده، افزود: هر تصمیمی گرفته شود باید آن را اجرا کنند. برای فوتسال ما شایسته نیست که یکسال پلی آف باشد و سال دیگر نباشد. باید یک تصمیم کلی بگیرند که پلی آف یا همیشه باشد یا هیچ وقت نباشد که همه با برنامه‌ریزی بهتری در لیگ حاضر شوند.

وی در ارتباط با تصمیم گرفته شده مبنی بر اینکه قهرمان لیگ به جام باشگاه‌های آسیا و نایب قهرمان به جام باشگاه‌های جهان بروند، ادامه داد: سهمیه ایران برای حضور در آسیا کم است و مسئولان فدراسیون باید رایزنی کنند که ایران دو نماینده در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا داشته باشد و این کمترین حق لیگ ایران با این پتانسیل است؛ اشخاصی را در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم که کمک کنند و سهمیه ایران را به دو تیم افزایش دهند.

کد خبر 426588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.