روزنامه‌های ورزشی ۱۲ خردادماه؛ امضاهای دردسر ساز قرارداد یحیی

بعد از چند از گذشت عقد قرارداد با یحیی مشکلات و شائبه‌های این قرارداد یکی پس از دیگری مشخص می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۱۲ خردادماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "چین باید منشأ کرونا را لیگ ایران اعلام کند" به کنایه عالیشاه به مثبت اعلام کردن تعداد بالای کرونایی‌ها در لیگ برتر پرداخت، تعداد بالایی که ابهام غیر واقعی بودن آمار در ذهن فوتبال دوستان ایجاد می‌کند.

"گل" با عنوان"پاتو سیرک" به موانع جدید برای برگزار شدن دیدار حساس استقلال و فولاد پرداخت، رقابتی که دو طرف آن بین مخالفان برگزاری لیگ هستند و این موضوع برگزاری این مسابقه به عنوان اولین مسابقه فوتبال ایران بعد از کرونا را دشوار می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "خطر کمیته انتقالی بیخ گوش فوتبال" به احتمال تشکیل کمیته انتقالی در فدراسیون فوتبال بعد از عدم تصحیح اساسنامه پرداخت، کمیته‌ای که تشکیل آن اتفاق تلخی برای فوتبال ایران نیست.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس پول دارد و به شهر خودرو نمی‌دهد؟ " به یک شائبه در قرارداد یحیی پرداخته است. در چند وقت اخیر مدیران شهر خودرو اعتراضات زیادی به عدم پرداخت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به خودشان داشته‌اند.

"ایران ورزشی" با عنوان"آقا کریم ستاره تمرین" به گل کوچک جذاب و پر اتفاق مربیان پرسپولیس در تمرین این تیم پرداخت، رقابتی که کریم باقری بار دیگر آمادگی خود را به همگان نشان داد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"امضاهای دردسرساز" به قرارداد عجیب باشگاه پرسپولیس با یحیی پرداخت، قراردادی که در روزهای بعد از رفتن کالدرون انجام شد و شتاب زدگی آن باعث عقد یک قرارداد عجیب شده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "تاوارس بی خیال نمی‌شود" به احتمال انتقال نیازمند به پرتغال پرداخت، انتقالی که بخش اعظم آن را تاوارس به عهده دارد.

"سبز سبزم" با عنوان "می‌گویند ماهیانه ۱۰ میلیون بگیر این برای من قابل قبول نیست" به عدم حضور کربکندی در باشگاه ذوب آهن پرداخت و احتمال دور شدن کربکندی از تیم ذوب آهن را نیز به ذهن‌ها آورده است.

کد خبر 426585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.