نا عدالتی در داوری ووشو ایران را زیر سایه‌ کشورهای شرق آسیا قرار داده است

قهرمان ووشو بانوان گفت: محمد طباطبایی خود از بدنه ورزش است، امیدواریم کم و کاستی‌های مدیریتی قبل را جبران کند و با توجه به اینکه استان اصفهان قطب ووشوی بانوان کشور می‌باشد انتظار داریم مدیران اصفهانی نگاه ویژه‌تری نسبت به این رشته داشته باشند.

مینا پناهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تمرینات خود، اظهار کرد: در دوران قرنطینه همه تلاشم را به کار گرفتم تا بتوانم بدنم را در شرایط مطلوب نگه دارم تا از فرم مسابقه خارج نشوم. خدا را شکر در حال حاضر شرایط روحی و بدنی مناسبی دارم.

وی افزود: فعالیت‌های ورزشی مربوط به ووشو تالو در شهرهایی که وضعیت سفید و زرد دارند از شنبه ۱۰ خرداد ماه در باشگاه‌ها شروع شده است.

قهرمان ووشو بانوان با بیان اینکه مدیریت قبلی ورزش اصفهان ضعیف بود، خاطر نشان کرد: همه ورزشکاران از این بابت ضربه خوردند و نتوانستند پتانسیل بالای خود را نشان دهند، اما کادری که به تازگی مدیریت ورزش اصفهان را بر عهده گرفته از خانواده ورزش هستند که امیدواریم در این مسیر ورزشکاران را بیشتر حمایت کنند.

پناهی اضافه کرد: محمد طباطبایی خود از بدنه ورزش است، امیدواریم کم و کاستی‌های مدیریتی قبل را جبران کند و با توجه به اینکه استان اصفهان قطب ووشوی بانوان کشور است، انتظار داریم مدیران اصفهانی نگاه ویژه‌تری نسبت به این رشته داشته باشند.

وی در خصوص انتظارات خود از مدیر کل جدید ورزش اصفهان، تصریح کرد: مشکلات و محدودیت‌های بسیاری در ورزش بانوان وجود دارد و تا کنون حمایت چندانی نشده است، فضای مناسب برای ورزش بانوان کم و از طرفی ورزش ووشو دارای تجهیزات و لباس خاص است. تجهیزات ووشو باید از چین یا کشورهای آسیای شرقی تهیه شود که این اقدام هزینه زیادی برای ووشوکاران دارد، به همین دلیل تعداد قابل ملاحظه‌ای از بانوان ورزشکار دست از فعالیت‌های ورزشی خود برداشته‌اند.

قهرمان ووشو بانوان با اشاره به اینکه در مسابقات برون مرزی بخش تالو داوران عدالت را رعایت نمی‌کردند، گفت: مهد ووشوی جهان کشور چین است که نفوذ زیادی در هنگام برگزاری مسابقات داشته و با اینکه در بعضی مواقع تالوکاران ایرانی نسبت به تالوکاران چینی اجرای بهتری داشتند، این برتری از سوی داوران نادیده گرفته می‌شد که همین باعث شده تالوی ایران به ناحق در بسیاری از موارد زیر سایه قدرت‌های ورزشی شرق آسیا قرار بگیرد.

پناهی در رابطه با ارتقای سطح ووشوی بانوان در کشور، اظهار کرد: در رشته‌ی ووشو از مربیان جوان و با دانشی مانند محبوبه کریمی برخورداریم که لازم است برای این مربی فضای مناسب ایجاد شود و مربیان با دانش بیشتری همچون او در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: قهرمانی‌هایم در این سال‌ها به لطف و نگاه ویژه خداوند، درایت مربیان، حمایت خانواده و از همه مهم‌تر حضور مهدی علی نژاد رئیس سابق فدراسیون ووشو بوده که یک مدیر کار آمد در عرصه ورزش است، او با هدایت مدبرانه توانسته ووشو کاران را حمایت کند که آرزوی موفقیت برای این مدیر دارم.

قهرمان ووشو بانوان خاطر نشان کرد: ریاست جدید فدراسیون کار سختی پیش رو خواهند داشت و امیدواریم با تمام توان ما را در مسیر قهرمانی حمایت کنند.

کد خبر 426478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.