شهردار کرمانشاه: سه مسئول در شهرداری برکنار شده اند

شهردار کرمانشاه درخصوص فوت خانم آسیه پناهی و عذرخواهی از اقدام بعمل آمده گفت: تخریب مِلک طبعاً اقدامی خشن و غیرقابل پیش بینی محسوب می‌شود و ممکن است با مقاومت سازنده روبرو و هر اقدامی اتفاق بیفتد چنانچه در گذشته هم رخ داده و در آینده هم رخ خواهد افتاد زیرا فرد از هزینه‌هایی که کرده دفاع م

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید طلوعی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از وظایف سازمان اجراییات شهرداری جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است که در همین خصوص مأموران اجراییات پس از دادن اخطارهای لازم و همچنین با مجوز قانونی اقدام به تخریب منزل مرحومه آسیه پناهی کرده‌اند.

وی افزود: پس از مراجعه مأموران اجراییات خانم پناهی برای جلوگیری از تخریب و اعمال قانون توسط مأموران شهرداری خود را در داخل لودر می‌اندازد که با کمک بانوان اجراییات از لودر خارج می‌شود. اما در مسیر انتقال به کمپ چشمه سفید ظاهراً دچار ایست قلبی می‌شود و فوت می‌کند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: دادستان کرمانشاه هم تأیید کرده است که هیچ ضرب و جرحی روی بدن خانم پناهی وجود نداشته است بنابراین اخباری که در فضای مجازی مربوط به اینکه خانم پناهی مورد ضرب و جرح مأموران اجراییات قرار گرفته تکذیب می‌شود.

طلوعی با بیان اینکه این اتفاق نباید سبب قضاوت‌های شتابزده و پیش داروی شود، گفت: قانون باید در کشور اجرا شود زیرا در غیر این صورت موجب توسعه بی رویه شهر و ساخت و سازهای غیرمجاز بیشتری هستیم و این امر موجب مشکلات بسیاری در اداره شهر خواهد شد.

وی تصریح کرد: سه نفر از مدیران شهرداری به دنبال مرگ آسیه پناهی پس از تخریب آلونک غیرمجازش در حاشیه شهر، برکنار شدند.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: رئیس اداره اجراییات و قائم مقام وی، همچنین مسؤول امور حقوقی شهرداری منطقه سه برکنار شدند و شهردار منطقه سه نیز تعلیق شده است.

کد خبر 426331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.