۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
همسرکشی به دستور اجنه

مرد جوان با ادعای ارتباط با اجنه، همسرش را به قتل رساند و بعد هم از خانه بیرون رفت که سیگار بخرد!

به گزارش ایمنا، روزنامه ایران نوشت: "رسیدگی به این پرونده از ۲۵ آذر سال گذشته و با گزارش قتل زن جوانی در خانه‌اش واقع در شمال تهران آغاز شد. با اعلام قتل زن ۳۶ ساله بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم بلافاصله راهی محل حادثه شدند. پدر شوهر مقتول که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: پسر و عروسم با دو فرزندشان در طبقه بالای خانه ما زندگی می‌کنند. چند لحظه قبل پسرم، بچه‌هایش را به خانه ما آورد و مدعی شد که همسرش را به قتل رسانده است. بعد هم برای خرید سیگار خانه را ترک کرد. بلافاصله خودم را به طبقه بالا رساندم و با جسد عروسم روبه‌رو شدم.

متهم ۴۱ ساله پس از جنایت متواری شده بود و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای یافتن قاتل فراری آغاز شد. از آنجایی که احتمال می‌رفت عامل جنایت به خانه برگردد، محل زیر نظر گرفته شد و ساعاتی بعد متهم در نزدیکی خانه‌اش دستگیر شد.

مرد جوان در تحقیقات به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من با اجنه در ارتباطم آنها به من گفته بودند همسرم داخل غذایم قرص ریخته تا مرا بکشد. من قبل از این ماجرا به ثریا گفته بودم که اجنه مرا تسخیر کرده‌اند اما او می‌گفت تو جنون‌داری و دروغ می‌گویی. صبح روز حادثه هم به دستور اجنه‌ها همسرم را به قتل رساندم. ۱۲ سال است که با ثریا زندگی می‌کنم و از او صاحب دو فرزند شده‌ام.

اما وی در ادامه بازجویی‌ها مدعی شد به خاطر اعتیاد شدید که داشته دست به جنایت زده است و گفت: مدتی بود که با همسرم اختلاف داشتم. شب حادثه ثریا درخواست طلاق کرد. درگیری ما تا صبح طول کشید و هر چه اصرار کردم تا ثریا از تصمیمی که گرفته صرف نظر کند فایده‌ای نداشت. بچه‌ها در اتاق خودشان خوابیده بودند و من که خیلی عصبانی و کلافه بودم با پیراهن همسرم او را خفه کردم. البته اعتیادم نیز باعث شده بود تا دچار توهم بشوم. وگرنه همسرم هیچ مشکلی نداشت و زن خیلی خوبی بود.

در ادامه تحقیقات مرد جوان در مقابل بازپرس ساسان غلامی و تیم بررسی صحنه جرم به بازسازی صحنه جنایت پرداخت.

وی در آخرین دفاعیات خودش نیز گفت: در تمام مدتی که در زندان بودم نتوانستم صحنه جنایت را فراموش کنم. مدام خواب همسرم را می‌بینم و عذاب وجدان دارم. پشیمانم و دلم برای بچه‌هایم تنگ شده است. من پشیمانم و از خانواده همسرم می‌خواهم به‌خاطر بچه‌هایم مرا ببخشند.

کیفرخواست این جنایت به درخواست اولیای دم برای قصاص دامادشان، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران بزودی صادر خواهد شد تا مرد جوان در دادگاه کیفری محاکمه شود."

کد خبر 426248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.