جریمه ۸ میلیاردی متهمین پرونده قاچاق سوخت در فارس

محکومیت هشت میلیارد ریالی دو متهم قاچاق گازوئیل و جریمه دو میلیاردی برای قاچاقچی کولر در خوزستان از پرونده‌های جدید سازمان تعزیرات حکومتی بوده است.

به گزارش ایمنا، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، گفت: یک دستگاه خودروی کامیون حامل گازوئیل قاچاق توسط مأمورین انتظامی شهرستان کوار شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر گازوئیل از این خودرو افزود: با اظهار بی‌اطلاعی راننده کامیون، پرونده برای بررسی موضوع تشکیل و به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مبشری تصریح کرد: در تحقیقات اولیه، مالک سوخت‌های مکشوفه شناسایی و با احضار وی به تعزیرات، تحقیقات پیرامون پرونده انجام و مشخص شد که گازوئیل‌ها به قصد فروش غیرقانونی به سمت بنادر جنوبی حمل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف متهمین خبر داد و گفت: نهایتاً شعبه رسیدگی کننده، دو متهم پرونده را به پرداخت هشت میلیارد ریال جریمه نقدی و استرداد سوخت مکشوفه در شبکه رسمی محکوم کرد.

جریمه ۲ میلیاردی برای قاچاقچی کولر در خوزستان وصول شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از وصول جریمه دو میلیارد ریالی قاچاقچی کولر و لوازم آن در شهرستان ایذه خبر داد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، نعمت‌الله بیرانوندی، اظهار کرد: گزارشی از سوی نیروی انتظامی شهرستان ایذه به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان در مورد قاچاق تعدادی کولر گازی و لوازم آن ارسال شد.

وی افزود: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایذه پس از استعلامات لازم، متهم را به ضبط کالا و پرداخت دو میلیارد و ۹۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، خاطر نشان کرد: با توجه به پذیرش اتهام وارده از سوی متهم این رأی به اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال و وصول شد.

کد خبر 426181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.