۷ میلیارد تومان فطریه در اصفهان جمع‌آوری شد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: زکات فطره جمع آوری شده استان اصفهان بر اساس گزارشاتی که تاکنون به دبیرخانه این شورا رسیده هفت میلیارد تومان است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، با بیان اینکه جمع‌آوری زکات فطره آن دسته از همشهریانی که به هر دلیل موفق به پرداخت آن در روز عید فطر نشده‌اند کماکان امکانپذیر است، اظهار کرد: این دسته از همشهریان علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۵*۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ (ویژه وجوه زکات عام) برای پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

وی با یادآوری اینکه جمع‌آوری فطریه و برپا کردن پایگاه در روز عید فطر با مجوز شورای زکات استان امکانپذیر بود، افزود: نهادهای حمایتی، سازمان‌ها، موسسات خیریه و تشکل‌های مردم نهادی که از این شورا مجوز اخذ کرده و مبادرت به جمع‌آوری فطریه و سایر وجوهات شرعی مربوطه در روز عید فطر کرده‌اند باید گزارش مبالغ جمع‌آوری شده و نحوه هزینه کرد آن را به دبیرخانه این شورا ارسال کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و دبیر شورای زکات استان اصفهان با بیان اینکه بیش از سه هزار پایگاه بر اساس مجوز شورای زکات استان در عید فطر امسال فعال بود، گفت: میزان زکات فطره و سایر وجوهات جمع‌آوری شده رمضان امسال بر اساس گزارشاتی که تاکنون به دبیرخانه این شورا ارسال شده بالغ بر هفت میلیارد تومان است.

زارع تصریح کرد: گردآوری گزارشات مربوط به جمع‌آوری و هزینه کرد وجوهات این پایگاه‌ها اندکی زمانبر است و به طور قطع میزان زکات فطریه جمع‌آوری شده عدد بزرگ‌تری خواهد بود.

کد خبر 426174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.