نمایندگان مجلس یازدهم مطالبات مردم را محقق کنند

امام جمعه گلپایگان گفت: نمایندگان مجلس یازدهم تابع قانون اساسی باشند و در خط انقلاب در جهت رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و مطالبات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه - در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: در پیشگیری از ویروس کرونا نماز جمعه‌ها سه ماه تعطیل بود اما ارتباط مسلمانان با خدا قطع نبود، مساجد شهرستان گلپایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های اقتصادی در زمینه مبارزه و کنترل بیماری کرونا در بین کشورهای دنیا موفق تر عمل کرد که نشان از سیاست گذاری درست مسئولان نظام و رعایت اصول بهداشتی مردم است.

امام جمعه گلپایگان گفت: ایران در رتبه دوم جهان از لحاظ آمار مرگ و میر و بیماران کرونایی قرار دارد، همچنین جز کشور موفق در زمینه مبارزه با بیماری کرونا معرفی شده است، از سوی سازمان بهداشت جهانی آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای اروپایی به عنوان کانون بیماری کرونا معرفی شدند.

کرامتی گفت: مسئولان وزارت بهداشت و درمان در کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا موفق عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه به آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا نتیجه هدایت رهبری و نشان دهنده ظرفیت‌های عظیم مردمی است که در مکتب تشیع تربیت شدند.

امام جمعه گلپایگان افزود: جبهه کفر نظام جمهوری اسلامی را ضعیف و ناکارآمد می‌دانست اما جمهوری اسلامی تمدن اسلامی را با عناصر ارزشمندی به رخ جهانیان کشید.

کرامتی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم از حواشی بپرهیزند و و تابع قانون اساسی باشند، در خط انقلاب و منویات رهبری در جهت رفع مشکلات اقتصادی و تحقق مطالبات مردم تلاش کنند.

کد خبر 426110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.