۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
غوغای آنلاین علیرضا قربانی

علیرضا قربانی شب گذشته با "نیست شو" آغاز، با ارغوان جنون را اوج رساند و در پایان هم با "من عاشق چشمت شدم" چشمان مخاطبان آنلاین خود را تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کنسرت آنلاین علیرضا قربانی _پنج شنبه هشتم خردادماه_ ساعت ۲۱ برگزار شد. این کنسرت با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلویزیون تعاملی تیوا برگزار شد.

کنسرت به صورت زنده از صفحه اینستاگرام علیرضا قربانی، تلوزیون تیوا و پلتفرم‌های بسیار دیگری مثل بیپ تونز و موسیقی ما پخش شد.

نکته جالب در این کنسرت نسبت به کنسرت‌های پیشینی که در تالار وحدت برگزار شده بود دکوراسیون و نورپردازی متفاوت بود. در ابتدا شعری به صورت دکلمه که مناسب با حال و هوای این روزها بود خوانده شد و علیرضا قربانی همزمان با آمدن به روی صحنه شروع به خواندن آهنگ "نیست شو" کرد.

رباعیات پر شور و شوق مولوی با آهنگسازی متفاوت حسام ناصری انتخاب مناسب قطعه اول بود که شنونده را مشتاق نگه می‌داشت تا ادامه کنسرت را دنبال کند.

در ادامه علیرضا قربانی به همه ایرانیان داخل و خارج کشور که از صفحه‌های نمایشگر تماشاگر این کنسرت بودند، خوش آمد گفت و در ابراز خرسندی نسبت به برگزاری کنسرت آنلاین در این روزها که مرهمی است برای التیام دردهای مردم گفت: "خوشحالم که در تالار وحدت جایی که خانه ما است، اجرا می‌کنم و همچنین از تمام نوازندگان و اعضا گروه که ما را همراهی می‌کنند بسیار سپاسگزارم"

پس از آن قربانی به اجرای آهنگ‌های "بوی گیسو"، "روزگار غریب"، "عاشقانه نیست"، "عشق آسان ندارد"، "پل"، "ارغوان"، "چهار راه استانبول" و "مدار صفر درجه" پرداخت.

علیرضا قربانی آهنگ "عاشقانه نیست" را به کادر درمانی کشور که شهید راه سلامت هستند و آهنگ "چهار راه استانبول" را به آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو تقدیم کرد.

در حین اجرای آخرین آهنگ یعنی مدار صفر درجه خواننده شعر را فراموش کرد و به نوازندگان اشاره کرد که دوباره این قطعه را اجرا کنند که البته این نهایت احترام به درک و شعور شنوندگان است چیزی که امروزه متأسفانه در بین بعضی از خوانندگان پاپ وجود ندارد.

پس از اجرای قطعه "مدار صفر درجه" که مربوط به سریالی از حسن فتحی با همین نام است علیرضا قربانی روی صحنه حاضر شد و با توجه به درخواست‌های تلفنی و پیامکی که مخاطبان این کنسرت داشتند به اجرای دوباره آهنگ "روزگار غریب" پرداخت شعر این آهنگ محبوب از احمد شاملو و با ترجیع بند حمید خلف بیگی و آهنگساز آن حسام ناصری است

کد خبر 426090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    1 0
    شبی بیادماندنی من بعد ازاجرای کنسرت درقزوین دیگر این عزیزدلم راندیده بودم موفق وپاینده باشد