موتورولا وان هایپر چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی هوشمند موتورولا وان هایپر (MOTOROLA ONE HYPER)، یکی از جدیدترین محصولات موتورولا سری One است که در اواخر ژانویه سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند موتورولا وان هایپر، دارای بدنه‌ای کاملاً پلاستیکی است. قطعات مختلف بدنه این گوشی به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته و مجموعه‌ای نسبتاً محکمی را به وجود آورده است. کلیدهای پاور و کنترل صدا در لبه راست این گوشی، شکاف سیمکارت‌ها و کارت حافظه در لبه چپ دستگاه، دریچه اسپیکر و پورت شارژر USB 2.0 Type-C در قسمت پایین و در نهایت جک ۳.۵ میلی‌متری در لبه بالای گوشی قرار دارد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ بوده و فاقد هرگونه حفره یا بریدگی است.

حسگر اثر انگشت وان هایپر در ارتفاع مناسبی از پنل پشتی قرار گرفته است. پیرامون حسگر اثر انگشت دایره‌ای وان هایپر چراغی دیده می‌شود که کار آن نمایش وضعیت شارژ دستگاه و اعلانات است. گوشی موتورولا وان هایپر به دوربین دو گانه مجهز است که ترکیب دوگانه واید و اولترواید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین‌ها به ترتیب ۶۴ و هشت مگاپیکسل است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وان هایپر از دیگر نقاط قوت این گوشی به شمار می‌رود. دوربین سلفی این گوشی به فناوری پاپ آپ مجهز بوده که روی لبه بالا تعبیه شده است و در صورت نیاز بیرون می‌آید. این دوربین پاپ آپ در مواقع بحرانی به صورت خودکار به داخل باز می‌گردد. همچنین گوشی جدید می‌تواند فیلمبرداری را با کیفیت 2160p و سرعت 30fps انجام دهد.

توان پردازشی گوشی وان هایپر را اسنپدراگون ۶۷۵ تأمین می‌کند که قدرتمندترین محصول کوالکام سری Snapdragon 600 به شمار می‌رود. این نوع پردازنده، دارای هسته‌های پردازشی کورتکس A76 و A55 است که بر مبنای لیتوگرافی ۱۱ نانومتری تولید می‌شود. گوشی هوشمند موتورولا وان هایپر در یک نسخه با حافظه رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد. علاوه بر این، امکان ارتقای حافظه از طریق کارت حافظه microSD تا یک ترابایت نیز وجود دارد. مکان قرارگیری کارت حافظه جانبی با شکاف سیم کارت به صورت اشتراکی بوده و موتورولا وان هایپر به صورت پیش فرض به اندروید ۱۰ مجهز است.

انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. شرکت موتورولا ادعا می‌کند در صورت استفاده معمولی از گوشی، شارژ این باتری تا ۳۸ ساعت دوام می‌آورد. این مدل گوشی به صورت پیش فرض با شارژر ۱۵ واتی به فروش می‌رسد، اما از شارژهای ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. موتورولا وان هایپر در رنگ‌های آبی، قرمز و بنفش به فروش می‌رسد. قیمت این میان رده موتورولا ۴۰۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 425881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.