با برگزاری مسابقه موافق نیستم/فینال بدون تماشاگر فایده ای ندارد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: اگر می‌خواستند بازی را برگزار کنند، سال گذشته که کرونا شدت کمتری داشت برگزار می‌کردند و الان که شیوع ویروس کرونا بیشتر شده من موافق برگزاری بازی نیستم، اما از باشگاه به ما دستور دادند که تمرینات را شروع کنید.

علی افضل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تعویق فینال لیگ برتر فوتسال به خاطر ویروس کووید ۱۹، اظهار کرد: تعطیلی لیگ لطمه شدید بر تیم‌ها وارد کرد زیرا بازیکنان دور از تمرینات بودند. تیم‌ها از لحاظ آمادگی شرایط خوبی ندارند که احتمال می‌دهم بازیکنان دچار آسیب دیدگی بدنی شوند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم روز گذشته تست کرونا دادند، خاطر نشان کرد: منتظر جواب تست هستیم تا با اجازه فدراسیون تمرینات را شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه اگر فینال به بازی سوم رسید با برگزاری آن در شهر کرمان موافق هستید یا خیر؟ تصریح کرد: بازی رفت فینال در اصفهان و برگشت در تبریز است و به خاطر اینکه به عنوان تیم اول به پلی آف صعود کردیم اگر فینال به بازی سوم کشیده شود باید در تبریز برگزار می‌شد، اما طبق توافقی که مدیران باشگاه‌ها انجام دادند قرار شده بازی سوم در یک شهر بی طرف باشد که ما هم باید آن را اجرا کنیم.

افضل در خصوص حضور تیم قهرمان در مسابقات آسیایی و حضور تیم دوم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان، گفت: بازی جام باشگاه‌های جهان تورنمنت خوبی است، اما معتبر نیست. هدف ما قهرمانی در لیگ ایران و حضور در آسیا است که حضور تیم دوم در جام باشگاه‌ها جهان برای ما مهم نیست.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته تیمی که در آسیا اول می‌شد به مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌رفت که برای امسال با مدیران باشگاه‌ها جلسه گذاشتند و این تصمیم را گرفتند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به اینکه با برگزاری بازی موافق نبودم، اظهار کرد: اگر می‌خواستند بازی را برگزار کنند، سال گذشته که کرونا شدت کمتری داشت برگزار می‌کردند و الان که شیوع ویروس کرونا بیشتر شده من موافق برگزاری بازی نیستم، اما از باشگاه به ما دستور دادند که تمرینات را شروع کنید. امیدوارم در جواب تست بازیکنان مشکلی نداشته باشند، هرچند که با برخورد به یک دیگر در بازی و تمرینات و تعویض لباس احتمال گرفتن این ویروس است. امیدوارم بازی تمام شود و برای کسی مشکلی پیش نیاید تا خیال کمیته فوتسال و ما برای سلامتی بازیکنان راحت شود.

افضل در رابطه با عدم حضور تماشاگران برای بازی فینال، خاطر نشان کرد: فینالی که تماشاگر نداشته باشد فایده‌ای ندارد. حاشیه همه جا وجود دارد و تمام می‌شود. در بازی‌های حساس اگر تماشاگر نباشد حساسیت و جذابیت بازی کم می‌شود.

وی بیان اینکه تمام تلاش را انجام دادیم تا به فینال برسیم، تصریح کرد: گیتی پسند تیم خوبی است و هرساله جز مدعی‌های قهرمانی بوده است. مس سونگون هم از زمانی که در فوتسال تیم داری کرده مدعی بوده، امیدوارم دوتیم در فینال بازی خوبی ارائه دهند.

کد خبر 425819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.