بازگشایی تمام مراکز گردشگری ناژوان از فردا

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تمام مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان شامل آکواریوم ناژوان، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله سیژ از فردا(پنجشنبه هشتم خردادماه ۹۹) باز می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بنابر دستورالعمل‌های ابلاغی به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری ناژوان از ششم اسفندماه سال گذشته تعطیل شده بود.

وی با اشاره به بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان از ساعت هشت صبح فردا، افزود: استفاده از ماسک و دستکش توسط شهروندان هنگام بازدید از این مراکز الزامی است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی بین طرح ساماندهی ناژوان و اداره کل دامپزشکی وضعیت سلامت و بهداشتی تمامی مراکز ناژوان تأیید شده است.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی و همکاری دامپزشکی استان کارگاه‌های علمی و تخصصی ویژه نگهداری از پرندگان و ماهیان در ناژوان برگزار کنیم.

هاشمیان با بیان اینکه باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین مرکز گردشگری تفریحی در اصفهان به سیستم فروش بلیط الکترونیک مجهز شده است، گفت: سهولت در خرید بلیت توسط گردشگران، حذف صف خرید بلیط در ایام پیک گردشگری و قابلیت خرید از طریق اپلیکیشن و سایت‌های اینترنتی همچنین حذف گردش پول نقد از مزایای این طرح است.

وی با اشاره به استقبال مردم از خدمات مراکز گردشگری ناژوان گفت: در فاز اول این طرح سعی شده تا با استفاده از وب کیوسک‌های مستقر شده و صدور بلیط‌های دارای کد QR، فروش بلیط باغ پرندگان ساماندهی شود.

کد خبر 425788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.