ابتلای آندره‌آ بوچلی به ویروس کرونا تأیید شد

آندره‌آ بوچلی خواننده سرشناس ایتالیا تأیید کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده، اما اکنون بهبود یافته است؛ او این تجربه را "کابوس‌وار" توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از فرانسه ۲۴، بوچلی که از ۱۲ سالگی نابینا بوده، در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در ایتالیا که تاکنون به فوت ۳۳ هزار نفر منجر شده برای افزایش روحیه جامعه تصمیم به برگزاری کنسرتی آنلاین در میلان گرفته است.

این اتفاق تنها یک ماه پس از ابتلای این خواننده ۶۱ ساله به ویروس کرونا رخ داد. او زمانی که به همراه همسرش برای اهدای پلاسمای خون به بیمارستان "پیسا" رفته بود، به خبرنگار گفت: "این اتفاق یک فاجعه بود و تمام خانواده من درگیر آن شدند. همه ما سرفه، عطسه و تب داشتیم، اما خوشبختانه شدید نبود".

بوچلی اظهار کرده است: "مجبور شدم تمام کنسرت‌های خود را لغو کنم. ابتلا به ویروس کرونا مانند زندگی در یک کابوس بود و هر لحظه امیدوار به بیدار شدن بودم، زیرا حس می‌کردم دیگر کنترل هیچ چیز دست خودم نیست."

این هنرمند که بیش از ۹۰ میلیون نسخه از آثارش در سراسر دنیا به فروش رفته، "خدا را شکر" کرد که سیاست‌مدار نیست که بخواهد برای این بحران تصمیم‌گیری کند. او معتقد است در ایتالیا مردم را از بیماری کووید ۱۹ "بیش از حد ترساندند و دلیل قرار گرفتن این کشور در اوج بحران نیز همین مسئله است.

کد خبر 425761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.