نگاهی به سهامداری شاهزاده عربستان در لیگ جزیره

شایعات این روزها نقل هر محفلی هستند و حالا اگر منظور ما از شایعه، خرید سهام یک باشگاه لیگ برتری با سابقه توسط شاهزاده سعودی باشد، آن وقت حتی می‌توان مطمئن بود که تا چه حد می‌توان به شایعات دامن زد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از زمانی که ولیعهد عربستان تمایل خود را برای خرید سهام باشگاه نیوکاسل انگلستان ابراز کرد، بسیاری از محافل خبری به این موضوع پرداخته اند و واکنش‌های متفاوتی به آن داشتند. در گزارش این هفته نگاهی به نقل‌های مجامع خبری به مسئله تیمداری شاهزاده سعودی می‌پردازیم. شایعات نقل و انتقالاتی فراوانی که البته محقق شدن هر کدام از آن‌ها دور از انتظار نیست.

نشریه سان: این نشریه با تأیید قیمت سیصد میلیونی باشگاه نیوکاسل از چراغ سبز اتحادیه فوتبال انگلستان به بن سلمان خبر داد.

موندو دپورتیوو: با خرید سهام نیوکاسل توسط سعودی‌ها، سران این تیم به دنبال جذب هافبک شیلیایی بارسلونا هستند. به نظر می‌رسد که باشگاه نیوکاسل با توجه به دسترسی به منابع مالی، به دنبال جذب ستاره‌های ناراضی تیم‌ها مختلف خواهد بود و آرتورو ویدال از جمله این بازیکنان است.

وب سایت خبری اکسپرس: در دسترس ترین هدف برای باشگاه نیوکاسل، گرت بیل است. نه باشگاه رئال مادرید و نه این بازیکن، هیچکدام از شرایط فعلی راضی نیستند و این نارضایتی برای مدت‌ها ادامه داشته است. خالا باشگاه نیوکاسل با مالکان جدیدش می‌تواند برای جذب بیل اقدام کند. ماندن بیل در مادرید و فروخته نشدن او تاکنون به خاطر کیفیت بازی او نیست، بلکه هیچ تیمی حاضر نیست مبلغ گزافی را پای بازیکنی بریزد که با باشگاهش به مشکل خورده، اما حالا نیوکاسل با در دست داشتن مقادیر قابل توجهی پول می‌تواند بیل را به خدمت بگیرد و مسبب بازگشت وی به دوران اوجش شود.

فاکس اسپورت: پل پوگبا در تیررس باشگاه نیوکاسل است و مالکان عربی این تیم حاضرند برای به خدمت گرفتن پوگبا تا ۱۳۵ میلیون یورو هزینه کنند. برای پوگبا شاید پیشنهاد یک باشگاه متمول لیگ برتری بسیار جذاب باشد، آن هم زمانی که پول تا این حد نقش مهمی ایفا می‌کند.

اسپورت بایبل: ستاره نام آشنای بارسلونا که یک فصل در بایرن مونیخ توپ زد، از زمان ترک لیگ جزیره با اقبال خوبی مواجه نشده و از دوران اوجش فاصله گرفته است. با عدم تمایل لیورپول برای برگرداندن کوتینیو، شاید نیوکاسل پیش قدم شود و این ستاره را به خدمت بگیرد. بارسا مبلغ زیادی برای این بازیکن پرداخت کرد و مشتری قابل توجهی مثل نیوکاسل می‌تواند برگ برنده انتقال کوتی به جزیره باشد.

اسکای اسپورت: در رابطه با مسئله شایعات نقل و انتقالاتی نیوکاسل، ده‌ها نام به چشم می‌خورند. می‌توان دید که تقریباً یک بازیکن از هر تیم مطرحی در دنیا به نیوکاسل لینک شده و این لیست طولانی و بلند، شامل بازیکنانی مثل کاوانی از پاریس سن ژرمن، رمزی از یوونتوس، زاها از کریستال پالاس، بیل از رئال، کولیبالی از ناپولی و فن د بیک از آژاکس می‌شوند. البته نگران نباشید، کلی نام دیگر هم باقی مانده که البته شهرتی کمتر از بازیکنان اشاره شده دارند.

کد خبر 425760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.