لیگ برتر والیبال منظم‌تر برگزار شود/ امسال مهمترین سال ورزشی من است

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: سال گذشته در هفته سه بازی انجام می‌دادیم که برای بازیکن خیلی سخت بود، قطعاً اگر مسابقات لیگ به صورت منظم برگزار شود و یک مربی خوب برای تیم ملی والیبال بیاید شاهد پیشرفت این رشته در ایران هستیم.

علی اصغر مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیوستن به تیم والیبال سپاهان، اظهار کرد: مانند دیگر بازیکنان پیشنهاداتی داشتم که با توجه به شرایط و کمک رحمان محمدی راد تصمیم گرفتم در سپاهان و برای این مربی بازی کنم.

وی اضافه کرد: قبل از سپاهان در تیم‌های شهرداری ورامین، پارسه تهران، پدافند کاشان، ارتعاشات صنعتی و شهرداری بجنورد سابقه بازی دارم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه برای بستن قرار داد اوایل صحبت‌ها با سپاهان به توافق نرسیدیم، اما در ادامه کار همه چیز درست شد، خاطر نشان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است که بازی در این باشگاه یکی از آرزوی همه ورزشکاران است، زیرا از نظر مدیریتی و امکانات چیزی کم ندارد. من هم دوست داشتم در این باشگاه باشم که امسال شرایط آن مهیا شد و از این بابت خوشحال هستم.

مجرد در خصوص شرایط تیمی که می‌خواهد در آن حضور داشته باشد، تصریح کرد: اولویت نخست من این است در تیمی باشم که آرامش داشته باشم و فکرم آزاد باشد بعد از آن سرمربی، مربی و هم تیمی‌ها برای من اهمیت دارند. یک بازیکن هرچقدر به خانواده نزدیک باشد، آرامش بیشتری دارد که من هم می‌خواهم نزدیک به خانواده ام باشم، مبلغ قرارداد و شرایط باشگاه برای انتخاب تیم مهم است. المپیک را پیش رو داریم که از انتخاب سپاهان راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه با سپاهان قرار دادی یک ساله امضا کردم که اگر شرایط خوب باشد برای سال آینده قرار دادم را با این باشگاه تمدید می‌کنم، گفت: مبلغ قرار داد در والیبال یک دهم فوتبال است و به آن رشته رسیدگی بیشتری می‌شود که باید این راهم در نظر بگیریم بیشتر مردم کشورمان به فوتبال علاقه دارند و بازی‌ها را پیگیری می‌کنند، هواداران باشگاه بزرگی مثل سپاهان از این تیم انتظار دارند که قدرتمند در رقابت‌های فوتبال ظاهر شوند.

بازیکن تیم والیبال سپاهان در رابطه با حضور در تیم ملی، اظهار کرد: در تیم ملی حضور دارم و المپیک توکیو را پیش رو داریم و مهم‌ترین سال ورزشی من است. در تیم ملی بودم و تمام تلاشم را با دیگر بازیکنان انجام دادیم که به المپیک برسیم که آرزوی من حضور در این رقابت‌ها است.

مجرد با بیان اینکه برای پیشرفت در لیگ برتر والیبال و تیم ملی باید مسابقات لیگ منظم برگزار شود، خاطر نشان کرد: باید لیگ برتر والیبال هماهنگ برگزار شود و در یک زمان مشخص به پایان برسد تا بازیکنان استراحت داشته باشند زیرا برخی به تیم ملی دعوت می‌شوند که اگر بازیکنی خسته به تمرینات تیم ملی برود از لحاظ بدنی کم می‌آورد. سال گذشته در هفته سه بازی انجام می‌دادیم که برای بازیکن خیلی سخت بود، اگر مسابقات لیگ به صورت منظم برگزار شود و یک مربی خوب برای تیم ملی والیبال بیاید شاهد پیشرفت این رشته در ایران هستیم.

وی افزود: سال گذشته در شهرداری ورامین بازی می‌کردم که از هواداران این تیم تشکر می‌کنم. خوشحالم به تیم سپاهان اضافه شدم و امیدوارم با یک نتیجه خوب بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

کد خبر 425754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.