جایگاه متزلزل فرهاد / لیگ برتر کرونایی شد

بعد از مثبت شدن تست چندین بازیکن لیگ برتری، برگزاری این مسابقات بار دیگر در هاله از ابهام قرار گرفت.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه هفت خردادماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "چهار سال است در فوتبال ایران حکومت می‌کنیم" به واکنش جالب شجاع خلیل زاده به ادعای حکومتی بودن تیم پرسپولیس پرداخت، واکنشی که در آن مدافع پرسپولیس عیناً این تیم را قهرمان فصل جاری لیگ برتر نیز قلمداد می‌کند.

"گل" با عنوان"تست کرونا لیگ برتر مثبت شد" به زمزمه‌ها در مورد بازنگری در برگزاری لیگ بعد از موارد جدید ابتلاء به کرونا در بازیکنان پرداخت، اتفاقی که با توجه به مثبت شدن این تعداد از بازیکنان دور از انتظار نیز نیست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "باید توافقی بر پایه جان انسان‌ها صورت بگیرد" به واکنش حمید استیلی به ادامه لیگ برتر پرداخت، کسی که همچون بسیاری دیگر شروع لیگ برتر را منوط به رعایت اصول بهداشتی می‌داند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جایگاه متزلزل فرهاد" به تعداد بالای شایعات نیمکت استقلال پرداخت، شایعاتی که جایگاه مجیدی را بیش از پیش متزلزل می‌کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"می‌خواهند ما را بفرستند کانون کرونا! " به اعتراض نامجو مطلق به برگزاری لیگ برتر و بازی استقلال با فولاد پرداخت، اعتراضی که بعد از مثبت شدن تست پنج بازیکن فولاد صورت گرفته است و بی راه نیز نیست.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"چهار سال در انتظار نقش شماره یک پرسپولیس بودم" به امیدواری بوژیدار رادوشویچ به جایگزینی علیرضا بیرانوند با او پرداخت، امیدواری که بعد از گذشت چهار سال و تعداد بازی‌های کم حالا می‌تواند محقق شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "ما انصراف نمی‌دهیم، تا آخرین دیدار مبارزه می‌کنیم" به موضع رسمی باشگاه سپاهان در مورد احتمال انصراف برخی تیم‌ها از لیگ برتر پرداخت، اظهار نظری شجاعانه که نشان می‌دهد تیم ژنرال بیش از پیش برای قهرمانی لیگ تلاش خواهد کرد.

"سبز سبزم" با عنوان "مگر بازیکنان تیم‌ها در تمرین کرونا گرفته اند که می‌خواهند از مسابقات انصراف دهند" به اظهار نظر فرشاد محمدی مهر به درخواست برخی باشگاه‌ها مبنی بر تعطیلی لیگ پرداخت، اظهار نظری که نشان می‌دهد ذوب آهن نیز رغبت زیادی برای ادامه لیگ دارد.

کد خبر 425748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.