چشمک دوباره ام باپه به رئال مادرید

کیلیان ام باپه، ستاره جوان فرانسوی در تازه‌ترین مصاحبه خود دوباره به ستایش از زیدان و رونالدو به عنوان نمادهای موفقیت رئال در ده سال گذشته پرداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از میرور، باشگاه رئال مادرید مدت هاست که اندیشه به خدمت گرفتن مهاجم فرانسوی پی اس جی را در سر دارد. به نظر می‌رسد که این بازیکن نیز تمایل زیادی به حضور در ترکیب کهکشانی‌ها داشته باشد و برهمین اساس، وی در آخرین مصاحبه خود با دیلی میرور به تمجید از اسطوره‌های رئال پرداخته است.

ام باپه راجع به اولین الگوی زندگی اش گفت: الگوی اول من زیدان بوده و به خاطر همه کارهایی که او برای تیم ملی فرانسه انجام داده، واقعاً تحسینش می‌کردم. اما واقعاً الگوی بعدی برای من کریستیانو رونالدو است. او سالهای سال عناوین مختلفی را برنده شده و هنوز هم برنده است. رونالدو اثر خودش را روی فوتبال گذاشته و من هم می‌خواهم مثل او در کتاب تاریخ فوتبال بخش مربوط به خودم را بنویسم.

ستاره جوان تیم ملی فرانسه که یکی از ارکان قهرمانی تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام جهانی بود در خصوص کسب توپ طلا اظهار کرد: کسب توپ طلا اتفاق خوبی است اما اینطور نیست که خواب را از من گرفته باشد و آرامشم را به خاطر آن به هم بزنم. فکر نمی‌کنم که این فصل یا فصل بعد باید آن را کسب کنم و در واقع تاریخی برای آن در ذهنم در نظر نگرفته ام.

وی افزود: اولویت من پی اس جی و تیم ملی است و بعد از این ها به کسب عناوین فردی فکر می‌کنم. هدف باشگاهی من کسب لیگ قهرمانان اروپا است و البته دوست دارم با تیم ملی فرانسه قهرمان یورو شوم. ولی مسئله این است که حضور در جمع کسانی که باعث اولین قهرمانی پی اس جی در اروپا شوند، واقعاً از اهداف بزرگ من محسوب می‌شود. این قهرمانی می‌تواند اتفاق بزرگی باشد.

ام باپه همچنین در صحبت‌های خود به تحسین از یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول پرداخت: سطح کنونی لیورپول ناشی از تلاش زیاد و سرمربی خوب آن هاست. در لیگ برتر آنها مثل یک ماشین عمل می‌کنند و انگار همه چیز برای آن‌ها آسان به دست می‌آید اما خب مطمئناً اینطور نیست.

ستاره باشگاه پاری سن ژرمن در پایان با اشاره به برگزاری رقابت‌ها در برخی از قسمت‌های دنیا بدون حضور هواداران اشاره کرد: بازی کردن بدون حضور هواداران واقعاً حس عجیبی دارد. اما به هر ترتیب باید اولویت‌ها را در نظر گرفت و حفظ سلامتی مهم‌تر از مسائل دیگر است. فوتبال هم زمانی به فرانسه برمی گردد که سلامتی افراد تضمین شود.

کد خبر 425698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.