"دِرکلاسیکر" تحت تاثیر غیبت احتمالی ستارگان؟

در حساس ترین و مهم ترین و جذاب ترین بازی امشب بوندس لیگا دو تیم پرطرفدار و مدعی قهرمانی به دربی درکلاسیکر را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _ ششم خرداد ماه _ در حساس‌ترین بازی از هفته بیست و هشتم بوندس لیگا، دو تیم بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ از ساعت ۲۱ به مصاف آن می‌روند.

این بازی در حالی به علت مسائل مربوط به کرونا، در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیگنال ایدونا پارک برگزار می‌شود، که تماشاگران زنبورها که پرطرفدارترین تیم در آلمان هستند از مدت‌ها پیش انتظار این بازی را می‌کشند.

باوراریی ها با هانسی فیلیک از کوچک‌ترین اشتباهی که زردها را به آنها نزدیک کند، خودداری می‌کنند. شاگردان فلیک با ۶۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و شاگردان فاووره هم با ۵۷ امتیاز در تعقیب آن‌ها هستند.

اما نکته مهم این مسابقه این است که برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که حضور سانچو و هوملس در دیدار درکلاسیکر امشب علی رغم بازی آنها در مقابل وولسفبورگ در هاله‌ای از ابهام است.

هرچند، لوسین فاوره، سرمربی سیاه و زردها به حضور هوملس امیدوار است؛ هوملسی که به دلیل مشکل طولانی مدت در تاندون آشیل، در بین دو نیمه بازی وولفسبورگ جهت اطمینان با امره جان تعویض شد.

همچنین فاوره در مورد سانچو اضافه کرد: " او تنها ۱۰ روز است که با تیم تمرین می‌کند که زیاد نیست. من نمی‌توانم مطمئن باشم که او در روز سه شنبه بازی می‌کند یا خیر."

از اردوگاه بایرن هم خبر می‌رسد که حضور تیاگو آلکانتارا و سرژ گنابری در دیدار روز سه شنبه مقابل دورتموند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این در حالی است که طبق گفته فلیک در کنفرانس خبری، تیاگو قطعاً در دیدار امشب حضور نخواهد داشت، ولی گنابری با مونیخی‌ها به دورتموند سفر کرده است.

کد خبر 425607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.