فعال شدن سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان به آرامستان باغ رضوان از هفته جاری

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از فعال شدن سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان خبر داد و گفت: از این هفته روزهای پنجشنبه و جمعه سرویس‌دهی برای جابجایی شهروندان به آرامستان باغ رضوان و به منظور زیارت اهل قبور انجام می‌شود.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان از مبدا پایانه باقوشخانه ۱۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده که روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۲ ظهر آغاز و با سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان از پایانه باقوشخانه روزهای جمعه نیز از ساعت هشت صبح تا اذان مغرب با سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: یک‌دستگاه اتوبوس از مبدا میدان جمهوری اسلامی (ایستگاه مقابل بانک مسکن) برای سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان در نظر گرفته شده که تنها روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ به صورت یک سرویس رفت و ساعت ۱۸:۳۰ یک سرویس برگشت خواهد داشت.

وی با اشاره به سایر مکان‌های در نظر گرفته شده برای سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان در شهر، افزود: یک‌دستگاه از مبدا قائمیه انتهای خیابان قائمیه، یک دستگاه از مبدا شهرک امیریه ابتدای خیابان هفتم، یک‌دستگاه از مبدا میدان غدیر سپاهانشهر جنب مسجد غدیر مسافران را از ساعت ۱۶ به مقصد آرامستان جابجا می‌کند که زمان سرویس برگشت این اتوبوس‌ها ۱۸:۳۰ عصر خواهد بود.

افتخاری با بیان اینکه جا بجایی شهروندان از نقاط اعلام شده به آرامستان باغ رضوان با نرخ مصوب ۲۰ هزار ریال انجام می‌شود، گفت: سرویس‌دهی به مسافران با ضدعفونی اتوبوس‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود و از سوار کردن مسافران بدون ماسک و دستکش امتناع می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی اتوبوسرانی اصفهان در روزهای تعطیل فعال نیست.

کد خبر 425556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.