ارسال پیامک به ۱۶ هزار موسس مدارس غیردولتی برای طرح حمایتی دولت

بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش بیش از ۱۶ هزار نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات از طریق پیامک به موسسین مدارس و مراکز غیردولتی و آموزش از راه دور کشور ارسال شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از وزارت آموزش و پرورش، در راستای اجرای طرح بسته‌های حمایتی دولت برای مدارس غیردولتی، امروز بیش از ۱۶ هزار پیامک حاوی کد کاربری و رمز عبور در سامانه دریافت تسهیلات، برای مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی ارسال شد.

وزارت آموزش و پرورش در خبر منتشره خود در این خصوص ضمن تشکر از همراهی مؤثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از موسسینی که پیامک مذکور را دریافت کرده‌اند خواست تا با ورود به سامانه دریافت تسهیلات به نشانی doreh.ir/kara نسبت به رؤیت، اصلاح و در صورت نیاز تکمیل اطلاعات مدرسه / مرکز خود اقدام کنند.

بنابراین خبر، تا پایان امروز حدود ۴ هزار مؤسس دیگر نیز پیام حاوی کد کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد.

این در حالیست که از دلایل عدم دریافت پیامک می‌توان به اشتباه بودن شماره تلفن همراه مؤسس، یا کد کارگاه و یا ثبت ناقص اطلاعات نیروی انسانی اشاره کرد لذا این گروه از مؤسسان می‌توانند از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان / منطقه خود با ارائه مشخصات ۱- نام استان ۲- نام شهرستان / منطقه ۳- نام واحد آموزشی ۴- نام و نام خانوادگی مؤسس ۵- کد ملی مؤسس ۶- شماره تلفن همراه مؤسس زیر، برای درخواست تسهیلات اقدام کنند.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شده بود تسهیلات کم بهره تا مبلغ ۱۶ میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی‌های غیردولتی پرداخت شود.

کد خبر 425368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.