فاز نخست مجموعه حیات وحش و باغ پرندگان عینالی احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از آغاز عملیات احداث فاز اول حیات وحش و باغ پرندگان در ایستگاه اول تله کابین تفرجگاه عینالی تبریز با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش ایمنا؛ شمس الله فیروزیان با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای ایجاد یک فضای مفرح، تفریحی و ایجاد یک کارگاه آموزشی برای کودکان مبنی بر انس با حیوانات و پرندگان و ایجاد درآمد پایدار در صنعت گردشگری عملیات اجرای احداث فاز اول حیات وحش و باغ پرندگان برای استقرار انواع حیوانات به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی در ضلع شمالی ایستگاه اول تله کابین آغاز شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این پروژه تصریح کرد: مجموعه تله کابین تبریز از مهمترین پتانسیل‌های گردشگری کلانشهر تبریز است و به دلیل نزدیکی ایستگاه اول به اتوبان پاسداران و دسترسی آسان شهروندان و مهمانان در تمام فصول به آن، احداث حیات وحش و باغ پرندگان در این مجموعه مکان‌یابی شده است.

فیروزیان افزود: حیات وحش و باغ پرندگان عینالی با داشتن حدود یک هکتار و بهره گیری از توپوگرافی موجود و استفاده از متریال همگن با تفرجگاه (چوب، گیاه، آب، سنگ) در طراحی آن، یکی از بی نظیرترین پارک‌های وحش شمال غرب کشور خواهد بود که فضای سبز موجود نیز به زیبایی‌های این مهم می‌افزاید.

کد خبر 425250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.