۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
کلوپ: پپ خوش پوش ترین مربی است

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول از رقیب خود در دنیای مربی گری تعریف و تمجید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول که معمولاً رابطه خوبی با خبرنگاران دارد، در روزهای کرونایی بدون فوتبال در مورد مسائل مختلف اظهار نظر می‌کند.

خیلی‌ها پپ گواردیولا و یورگن کلوپ را بهترین سرمربی‌های جهان می‌دانند، این دو در رقابت‌های مختلف، جدال‌های جالبی با هم داشته اند.

کلوپ در یک گفتگوی کوتاه راجع به برخی مسائل صحبت کرده و در بحث لباس هم از پپ تعریف کرده است.

کلوپ گفت است: من فقط روی بازی تمرکز می‌کنم و مهم نیست چه شکلی به نظر می‌رسم، می‌دانم که خوب به نظر نمی‌آید چرا که در دید عموم کار می کنیم‌، اما وقتی آمدم به بورسیا دورتموند، با خودم گفتم باید تغییر در خودم ایجاد کنم و یک مدت جین و پیراهن پوشیدم، ولی دیدم راحت نیستم و به این معنی نیست که بد بوده است.

وی ادامه داد: به نظرم خوش پوش ترین مربی پپ گواردیولا است؛ زیرا هر چه می پوشد به او می‌آید و شاید یک لباس معمولی هم بپوشد، اما در تنش قشنگ است.

کلوپ افزود: وقتی که مربی هستید خودتان باشید و کار درستی که فکر می‌کنید را انجام بدهید، نمی‌شود هیچ وقت مثل شخص خاصی یا از کسی که الگو می‌گیرید باشید؛ به طور مثال پپ گواردیولا و تیمش را می‌بینید و می‌گوئید "خدای من"، ولی نمی‌توانید هیچوقت مثل او فکر و کار کنید.

کلوپ اظهار کرد: لباس پوشیدن بخشی از شخصیتت را تشکیل می‌دهد، ولی آنقدرها هم مهم نیست. می‌توان با کت شلوار یا لباس ورزشی به قهرمانی رسید.

کد خبر 425230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.