پژمانفر: روز قدس دلیلی برای اتحاد بشریت است

نماینده سابق مردم مشهد دد مجلس شورای اسلامی گفت: دلیلی است برای اتحاد جامع بشریت؛ زیرا در ۷۰ سال گذشته تعرضی نسبت به فلسطین انجام شده و اگر در مقابل این ظلم ایستادگی و مقاومت صورت نگیرد، این بدعت تمامی بسترها را برای اجرای یک ظلم فراگیر در کل بشریت را فراهم می‌کند.

نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اهمیت روز قدس اظهار کرد: روز قدس نه تنها محوری برای اتحاد مسلمانان بلکه دلیلی است برای اتحاد جامع بشریت؛ زیرا در ۷۰ سال گذشته تعرضی نسبت به فلسطین انجام شده و اگر در مقابل این ظلم ایستادگی و مقاومت صورت نگیرد، این بدعت تمامی بسترها را برای اجرای یک ظلم فراگیر در کل بشریت را فراهم می‌کند.؛ به همین دلیل بسیاری از یهودیان در مخالفت با رژیم صهیونیستی در جبهه مسلمانان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: اگر جوامع مسلمان نسبت به روز قدس غفلت کنند این غده سرطانی به ظلمی فراگیر علیه جهان اسلام تبدیل می‌شود. البته برخی کشورهای اسلامی وابستگی فراوانی به استکبار جهانی دارند؛ زیرا مشروعیت خود را از آن‌ها کسب کردند در تلاش هستند تا بتوانند صدای حمایت جوامع مسلمان از فلسطین شنیده نشود.

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تنها راه اصلی نجات قدس از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی، مقاومت و ایستادگی است. گفت و گو و مذاکره راه حل نبوده و نقطه انحرافی است؛ زیرا اسرائیل از محور مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین واهمه دارد.

کد خبر 425128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.