صادقی: روز قدس⁩ روز اعتراض به رژیم جعلی صهیونیستی است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: روز قدس⁩ روز اعتراض به غصب، تجاوز، آدم‌کشی و کودک‌کشی رژیم جعلی صهیونیستی و روز دفاع از حقوق مظلومان، آوارگان و از وطن رانده‌شدگان فلسطینی است.

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اهمیت رو قدس اظهار کرد: روز قدس⁩ روز اعتراض به غصب، تجاوز، آدم‌کشی و کودک‌کشی رژیم جعلی صهیونیستی و روز دفاع از حقوق مظلومان، آوارگان و از وطن رانده‌شدگان فلسطینی است.

وی افزود: این روز در ابتدای انقلاب با ابتکار امام‌خمینی (ره) برای حمایت از مردم ستم دیده فلسطین و با هدف ایجاد هم بستگی بین مسلمانان و حق طلبان در اعتراض به رژیم غاصب اسرائیل به عنوان یک روز جهانی نام گذاری شده است. این روز همیشه به عنوان یک سنت حسنه با یاد امام (ره) گرامی داشته می‌شود و مردم مسلمان جهان اعتراض خود را نسبت به ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس ادامه داد: در روز قدس باید از طرح پیشنهادی رئیس دولت اصلاحات مبنی بر برگزاری همه پرسی در سرزمینی‌های اشغالی حمایت کنیم؛ زیرا با برگزاری یک رفراندوم در مناطق اشغالی این مناطق به کانون صلح و آرامش تبدیل می‌شود.

صادقی تاکید کرد: کسانی که روز قدس را گرامی می‌دارند و رفتارهای ظالمانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند باید در ابتدا خود از این رفتارهای زشت و ناپسند دور شوند.

کد خبر 425103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.