سالک: روز قدس به نماد وحدت مسلمانان تبدیل شده است

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمان امام خمینی (ره) برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در تمامی کشورهای دنیای توسط مسلمانان اجرا می‌شود. روز قدس به نماد وحدت مسلمانان تبدیل شده است.

احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اهمیت روز قدس اظهار کرد: بیت‌المقدس یکی مکان‌های ارزشمند برای مسلمانان جهان است؛ زیرا در قرآن آیات زیادی در ارتباط با آن وجود دارد که بیت‌المقدس را قبله اول مسلمانان معرفی می‌کند؛ بنابراین در صورتی که بیت‌المقدس مورد اهمیت کشورهای جهان اسلام به ویژه سران اسلامی قرار گیرد قدس می‌تواند به عنوان محور وحدت مسلمانان باشد.

وی افزود: حدود ۷۲ سال است که غده سرطانی به نام اسرائیل به واسطه استعمار پیر انگلستان و آمریکا در این منطقه برای غارت کشورهای اسلامی شکل گرفته است و ملت‌های جهان اسلام باید بعد از گذشت ۷۰ سال مانع غارت رژیم صهیونیستی از منابع منطقه شوند و برای دستیابی به این هدف متحد شوند.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشورهای جهان اسلام باید نسبت به کشتارها و جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و خواستار محاکمه اسرائیل در مجامع بین‌المللی شوند؛ سازمان ملل در طول ۷۰ سال گذشته بارها علیه اسرائیل قطع نامه‌های متعددی را تنظیم کرده است.

سالک ادامه داد: فرمان امام خمینی (ره) برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در تمامی کشورهای دنیای توسط مسلمانان اجرا می‌شود. روز قدس به نماد وحدت مسلمانان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه اصلی نجات قدس از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی، تقویت مقاومت فلسطین و حمایت از محور مقاومت است؛ در گذشته مردم فلسطین با سنگ به مقابله با نیروهای رژیم صهیونیستی می‌پرداختند، اما امروز جواب هر تهدید اسرائیل موشک است؛ بنابراین تنها راه محو رژیم صهیونیستی مسلح کردن و تقویت ملت فلسطین است.

کد خبر 425102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.