ضرورت توجه بیشتر به مسائل و مشکلات هنرمندان پیشکسوت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ارتباط مستمر و مؤثر با هنرمندان پیشکسوت و پیگیری برنامه‌ها، مسائل و مشکلات آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در دیدار با مدیر عامل و معاونان اجرایی و برنامه‌ریزی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بر ارتباط مستمر و مؤثر با هنرمندان پیشکسوت و پیگیری برنامه‌ها، مسائل و مشکلات آن‌ها تاکید کرد.

وی ضمن دریافت گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست انجام این مؤسسه، تاکید کرد: مشارکت و همراهی بخش‌های دیگر از جمله معاونت‌های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر در برنامه‌های مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در راستای خدمت به پیشکسوتان هنر ضروری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت توجه به سلامت هنرمندان پیشکسوت به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: باید در همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها حفظ سلامت هنرمندان اولویت نخست باشد، توجه به بهبود و پیگیری درمان هنرمندان پیشکسوتی که دچار بیماری شده‌اند هم اولویت دیگر فعالیت‌های مؤسسه باشد.

صالحی با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفی فعالیت‌های مؤسسه و توجه بیشتر به تکریم هنرمندان پیشکسوت، خاطرنشان کرد: ارتقای ساختاری مؤسسه و اولویت بندی فعالیت‌های عمرانی آن از مهم‌ترین مواردی است که باید از سوی مسئولان مؤسسه هنرمندان پیشکسوت دنبال شود.

کد خبر 425077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.