امدادرسانی نجاتگران اصفهان به ۵۲ گرفتار در سیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان به حادثه سیل و آبگرفتگی اخیر در منطقه جرقویه شهرستان اصفهان در آخرین روز اردیبهشت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، داریوش کریمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی بارش باران در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در بخش‌هایی از منطقه جرقویه شهرستان اصفهان نیروهای امدادی در چند ساعت گذشته امدادرسانی به حادثه دیدگان را انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است، گفت: بر اثر این حادثه ۷ منزل مسکونی به طور کامل تخریب، ۲۷ منزل دچار آبگرفتگی و ۳۲ رأس احشام روستاییان تلف شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تصریح کرد: در پی این حادثه و تخریب تعدادی از منازل مسکونی بلافاصله تیم‌هایی از شهرستان‌های اصفهان، شهرضا، نائین، کوهپایه و مرکز ورزنه به استعداد ۴۲ نیروی عملیاتی و ۸ دستگاه خودرو امدادی با به همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام و به ۵۲ نفر از ساکنان روستاهای حادثه دیده امدادرسانی کردند.

کد خبر 425015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 1
    سلام واقعا اگر میخواهید خبر درست دست مردم بدید برید از اهالی همان روستا یعنی روستای حارث آباد بپرسید نه اینکه هر تعریفی که هلال احمر از خودش میکنه رو بازتاب کنید مردم بهتر میدونن کمک رسانی بهشون خوب انجام گرفته یا نه یه سوالم میپرسیدید اون ۵۳ نفری که نجات دادن کجا بودن در حال غرق شدن بودن!این سیل شب امده شما صبح امدی چطور جون کسی رو نجات دادید !!!