۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
یا بارسلونا یا هیچ تیم دیگری!

مدتی است که ستاره خط میانی یوونتوس مورد توجه سران بارسا قرار گرفته و خود این بازیکن نیز تمایل به بازی در لباس آبی و اناری را دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی یوونتوس پس از چندین سال درخشش در لباس این تیم ممکن است به زودی تورین را ترک کند. بارسلونا جدی ترین مشتری این بازیکن محسوب می‌شود و از طرفی دیگر یووه هم خواهان به خدمت گرفتن آرتور، هافبک جوان بارسا است.

در این بین به نظر می‌رسد که باشگاه پاریس سن ژرمن تمایل زیادی به جذب هافبک یووه داشته باشد. لئوناردو، مدیر ورزشی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه فرانسوی با پیانیچ تماس گرفته و به او پیشنهاد قرارداد بسیاری بهتری نسبت به قرارداد فعلیش با یوونتوس را داده است. به هر حال دور از انتظار نیست که باشگاه متمول فرانسوی برای به خدمت گرفتن بازیکن مورد علاقه‌اش هزینه‌های زیادی متقبل شود.

اگرچه رد پیشنهاد باشگاه پی اس جی به خاطر مبالغ گزاف پیشنهادیشان تقریباً غیرممکن است، اما میرالم پیانیچ غیرممکن را ممکن کرده و بغیر از بارسلونا نمی‌خواهد در هیچ تیم دیگری توپ بزند. براساس شنیده‌ها، توافقات نهایی بین دو تیم شکل گرفته و حتی میرالم بر سر بندهای مشخصی با بارسا به توافق رسیده است.

پیانیچ در رابطه با پیشنهاد پی اس جی گفته است که وی تنها می‌خواهد در بارسا بازی کند. شاید به این دلیل که او سبک بازی این تیم را بسیار به سبک بازی خودش نزدیک می‌داند. از طرفی پاریسی‌ها نیز خیلی دیر برای به خدمت گرفتن پیانیچ پا پیش گذاشته اند و برای جذب او باید مدت‌ها زودتر با وی صحبت می‌کردند.

اگرچه باشگاه‌های دیگری نظیر منچستر یونایتد و چلسی هم با یوونتوس برای به خدمت گرفتن پیانیچ تماس گرفته و همه آن‌ها پیشنهاد دستمزدهای بالاتری را داده اند، اما به نظر می‌رسد که پیانیچ می‌خواهد در این مورد به آینده بازیش فکر کند و مسئله مالی آنچنان برای او اهمیتی ندارد.

پیانیچ هنوز هم بازیکن یوونتوس محسوب می‌شود و تلاش می‌کند تا بتواند با این تیم قهرمانی در اسکودتو را یک بار دیگر تکرار کند و حتی در لیگ قهرمانان اروپا اقبالی برای قهرمانی داشته باشد. اما واضح است که وی تمایل زیادی برای پیوستن به بارسلونا دارد و با توجه به رضایت باشگاه ایتالیایی، دور از انتظار نیست که فصل آینده یک بازیکن بوسنیایی را در لباس آبی و اناری ببینیم.

کد خبر 425013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.