علت تجمع پرستاران اصفهان روبروی دادگستری چه بود؟+عکس

تعدادی از پرستاران اصفهان صبح امروز _پنجشنبه اول خرداد ماه_ مقابل دادگستری تجمع کردند.

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان با تأیید این خبر، در توضیح دلیل تجمع امروز پرستاران اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: پرستاران می‌خواستند مطالباتشان را با دادستان اصفهان در میان بگذارند.

وی در خصوص مطالبات پرستاران که بارها مطرح، اما اجابت نشده است، تصریح کرد: اجرای قانون تعریف گذاری خدمات پرستاری بر اساس برنامه ششم توسعه، اجرای کامل قانون ارتقای بهره‌وری، اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور و برقراری فوق‌العاده ویژه، اهمیت شغلی پرستاری و استخدام حاکمیتی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، جبران کمبود پرسنل پرستاری، برطرف کردن تبعیض در اختلاف پرداخت کارانه در رده‌های پرسنل درمانی و شفاف‌سازی پرداخت‌ها از جمله این درخواست‌ها بوده است.

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های استان اصفهان فعالیت دارند، ادامه داد: توجه به مطالبات قانونی این صنف می‌تواند در ارائه بهتر خدمات به بیماران تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از ابتلای پرستاران به کرونا ارائه نمی‌شود، افزود: علت این امر نبود سیستم جامع و پراکندگی اطلاعات برای دریافت این آمار است.

کد خبر 424963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محمد IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    4 1
    واقعا تبعیض در وزارت بهداشت و درمان بیداد میکنه همه ی زحمتها رو پرستارها میکشند ولی کارانه چند ده میلیونی رو دکترها میگیرند ،،،،، خدااااااااااااا