کشف راه‌های جدید با همسو شدن در بحران

مدیر یک گالری هنری گفت: در راستای بحران کرونا ژانر جدید به وجود آمد که در دستور کار قرار گرفت و اکنون بسیاری از فعالیت آنلاین جواب می‌گیرم.

الناز رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره حرکت رویدادهای هنری از جمله گالری‌ها به سمت بستر آنلاین اظهار کرد: ترجیح دادم زمانی که دنیا به سمت برگزاری تورها و نمایشگاه آنلاین پیش می‌رود با آن‌ها هم‌سو شوم. در همین راستا گالری خود را یک هفته به صورت مجازی از دید یک مخاطب فیلم برداری کردیم که با استقبال خوبی روبرو شد.

وی افزود: در نگارخانه صفوی نیز تاریخ تصویری مبلمان را به صورت مجازی به نمایش گذاشتم و پس استقبال بی نظیر از این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گالری اکنون و خانه صفوی را بازگشایی شد و استقبال مخاطبان از گالری‌های برگزار شده انگیزه من برای برپایی نمایشگاه‌های دیگر شد.

مدیر گالری اکنون ادامه داد: تاکید بر استفاده از دستکش، ماسک و پاپوش یک بار مصرف داشتیم و یک بازه زمانی سه نفر وارد گالری می‌شدند و دیگر بازدیدکنندگان در حیاط منتظر می‌ماندند تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

رجبیان با بیان اینکه موضوع دو نمایشگاه برگزار شده به کرونا ارتباطی ندارد، گفت: در حال حاضر نمایشگاهی با موضوع کرونا نباید برگزار شود، چراکه دید آدم‌ها به موضوع کرونا بسیار بد است. ممکن است جنبه‌های خوب که برای دنیا و جامعه ایجاد کرده دیده نشود و ترجیح می‌دهم نمایشگاه کرونا را زمانی برگزار کنم که ذهنیت اذعان عمومی نسبت به کرونا باز باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیار خرسندم که گالری را بازگشایی کردم، انگیزه‌ای شد برای ادامه کار به این علت که در این بحران از بازگشایی گالری‌ها ناامید شده بودم. متوجه شدم با اتفاقی که رخ می‌دهد نباید جنگید. در راستای بحران پیش آمده ژانر جدید به وجود آمد که در دستور کار قرار گرفت و اکنون بسیاری از فعالیت آنلاین جواب می‌گیرم. پس پایان کرونا به نمایشگاه آنلاین ادامه می‌دهم تا افرادی که نمی‌توانند حضوری به گالری سر بزنند با دیدن در فضای مجازی از نمایشگاه لذت ببرند.

کد خبر 424957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.