زمان انتشار قسمت دوم فیلم لیگ عدالت مشخص شد

قسمت دوم فیلم ابر قهرمانی محبوب مارول یعنی "لیگ عدالت" در سال ۲۰۲۱ در شبکه "اچ‌بی‌او" پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، از ابتدای انتشار خبر ساخت قسمت دوم فیلم پر ستاره لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر طرفداران پرشمار این مجموعه خواستار پخش هرچه زودتر آن شدند. پس از ۱۴ ماه انتظار سازندگان و پخش کنندگان این فیلم اعلام کردند که لیگ عدالت ۲ در سال ۲۰۲۱ و از شبکه اچ بی او مکس پخش خواهد شد.

این اثر در قالب یک فیلم چهار ساعته و یا یک سریال شش بخشی منتشر خواهد شد. بر اساس اعلام شرکت وارنر بروس ساخت قسمت دوم این اثر به دلیل درخواست‌های بی شمار طرفداران بوده و بدون همکاری اچ‌بی‌او امکان ساخت قسمت دوم وجود نداشته است.

لیگ عدالت در واقع پنجمین مجموعه ابر قهرمانانه شرکت دی‌سی کامیکس پس از آثاری چون بتمن در برابر سوپرمن و زن شگفت‌انگیز بود. پیشنهاد ساخت قسمت دوم این فیلم پس از شکست خوردن نسخه از فیلم‌های ابر قهرمانانه به کارگردانی جاس ویدن از سوی طرفداران داده شد. آن‌ها با جمع‌آوری ۱۵۰ هزار امضا و درخواست‌های بسیار زیاد خواستار تولید نسخه دیگری از فیلم با نام (اسنایدر کات) شدند در ابتدا این درخواست رد شد اما درنهایت وارنر پذیرفت و لیگ عدالت اسنایدرکات به کارگردانی زک اسنایدر پا به فاز تولید گذاشت.

ساخت قسمت اول لیگ عدالت در سال ۲۰۱۷ هزینه‌ای در حدود ۳۰۰ میلیون دلار داشت و این اثر موفق شد در حدود ۶۵۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کند. ستارگان قسمت اول سریال از جمله گال گدوت و جیسون موموآ در قسمت دوم نیز حضور خواهند داشت.

کد خبر 424941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.