درخواست شهردار ماسوله از استاندار گیلان

مدیریت شهری ماسوله در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مساعدت‌های لازم در جهت حمایت از بازاریان و اصناف و اماکن گردشگری شهر تاریخی ماسوله و رفع مشکل درامدی شهرداری ماسوله انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرداری ماسوله گیلان در صفحه اینستاگرام پیامی را از قول شهردار این شهر آورده که متن آن چنین است:

"جناب آقای استاندار، مردم و بازاریان شهر ماسوله نهایت همکاری را در تعطیلی اماکن تجاری و اقامتی در ایام شیوع بیماری کرونا داشته اند و تنها درآمد اصلی مردم ماسوله از طریق گردشگری است. تقاضامندیم مساعدت لازم را با صاحبان کسب و کار آسیب دیده این شهر تاریخی داشته باشید. آقای دکتر زارع، شهر ماسوله شهرت جهانی دارد و این شهرداری متولی ارائه خدمات گردشگری به هزاران گردشگر است. در شهر ماسوله امکان ساخت و ساز و توسعه وجود ندارد و تنها منبع درآمد اصلی شهرداری از محل تعرفه خدمات گردشگری در سال‌های اخیر بوده که ممنوع اعلام شده و از جنابعالی تقاضا دارم پیگیری‌های لازم جهت رفع این مشکل و یا تأمین اعتبارات ویژه برای این شهر تاریخی داشته باشید. "

این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور کلیه شهرداران و فرمانداران استان برگزار شد و شهرداران رشت, لاهیجان, ماسوله, لنگرود, رودبار و آستارا به طرح مشکلات مدیریت شهری حوزه مدیریتی خود با استاندار گیلان پرداختند.

مهندس محسنی فرماندار فومن هم با توجه به اهمیت تأمین منابع درآمدی شهر تاریخی ماسوله بر اهمیت تحقق مجدد درآمد خدمات گردشگری در ازای خدمات پسماند و تأمین فضای پارک خودروها برای ارائه خدمات به گردشگران تاکید کرد.

کد خبر 424760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.